Onsdag

Verkade som att gårdagens inlägg blev ganska omtyckt, fick många fina kommentarer :) Så jag antar att ni tycker att min "tema-ändring" var ganska bra och det glädjer mig!

Just nu sitter jag i skolan och har Småföretagande, är klar med mitt arbete så sitter mest och gör ingen nytta ;) haha. Hoppas bara att dagen går fort så jag får åka hem ,dessvärre händer inget roligt för jag har prov i svenska b på fredag så måste plugga. Men senare så lovar jag att skriva ett inlägg :)

Tänkte att ni skulle få vara med och bestämma vad dagens stora inlägg ska handla om, så in med så många förslag som ni bara kan :) Börja fundera redan nu vetja!


Kommentarer
Postat av: mmeeli.se - tonårsliv!

sv: åååh TACK!! :'D

2011-05-25 @ 10:04:19
URL: http://mmeeli.se
Postat av: Anonym

Din bloggsvar är nere och förstör din sida just nu... kanske ska titta på någon som fungerar bättre? Typ:

Http://www.valresultatet.se



Jag bytte nyss med... supernöjd!

2011-05-28 @ 16:35:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0