Poker

Alex har precis lärt mig spela poker, var inte så svårt faktiskt! Men blev av med alla mina marker så då var det inte lika roligt längre ;P haha. Men alltid kul att lära sig nya saker tycker jag :)
Ska nog allt vinna över honom sen ;)
Nu blir det att invänta Bonde söker fru :)
Take care ♥// Frida

Segisdag

Har precis duschat, känner mig så jäkla seg idag! Alex fick nästan dra mig ur sängen för att jag överhuvudtaget skulle komma upp ;P haha.
Vet inte riktigt vad som händer idag, men blir väl att kolla lite bloggar och ikväll ska jag och älsklingen kolla på sista avsnitter av Bonde söker fru. Ska väl även packa lite eftersom vi åker hem till mig imorgon.
Sitter just nu och lyssnar på Jay Smiths skiva, grymt bra alltså!! :D
Vad gör ni idag då??

Take care ♥// Frida

Message in a bottle

Har precis sett en jättebra film med älsklingen, Message in a bottle... Både romantisk, rolig och sorglig på samma gång.

Den handlade om Theresa som jobbade som researcher och hittar en flaskpost när hon är ute och joggar. Hon bestämmer sig för att hitta personen som har skrivit det. Hon hittar mannen, Garret till slut men berättar inte för honom hur hon hamnade där.
Dom blir kära i varandra och när han besöker henne hittar han alla brev han har skickat iväg i flaskor, i en låda i sovrummet. Han blev frustrerad och besviken, så han lämnar henne..
Efter en tid får Theresa ett telefonsamtal till sitt jobb från Garrets pappa, det var ett samtal som tog henne väldigt hårt.
Som sagt en riktigt bra film, så den rekommenderar jag! :)
Take care ♥// Frida

Shopping :)

Blev inget mer bloggande igår efter min shopping, men åkte ju direkt till Alexander så kunde inte.. Är hos honom till på torsdag så kommer blogga någon gång ibland när jag inte har något för mig :)
Hittade en del fint på mellandagsrean igår, bland annat:
Nattlinne från H&M, 99:-


Plattången Remington Sleek&Curl, ONOFF 599:-

Sen köpte jag även en svart tunika från Cubus för 99:- och en svart kavaj från H&M, 299:-
Är jättenöjd med mina köp, gäller ju att passa på när det är så billigt! :)
Min pojkvän köpte en jättefin tröja från Dressmann och även en slips som han ska ha på nyår :)♥
Har ni hittat något på rean? :)
Take care ♥// Frida

Mellandagsrea, here I come! ;)

Vaknade precis, ska ta mig en dusch och sen bär det av till ikano-huset och då blir det shopping! ;D
Det jag vet att jag ska köpa är en ny plattång, för min har blivit sämst typ ;P
Efter det ska jag till Alexander, vet inte riktigt hur det blir med bloggandet där men ska försöka hålla bloggen så uppdaterad jag kan :)
Take care ♥// Frida

Dålig dag

Är inte på det gladaste humöret idag :( så nu går jag och lägger mig, hoppas på en bättre dag imorgon..

Godnatt alla läsare!

Take care ♥// Frida

En fråga till Er

Har en fråga till er läsare, intressant att se vad alla svarar :)

Vilka 3 saker tycker ni är viktigast i ett förhållande?

Money, money :)

Blev inte mycket lutfisk för min del idag, är ju som sagt inte riktigt favoriten... Men jag är nöjd, så nu sitter jag här och fördriver lite tid, har gäster jag vet men orkar inte sitta där och höra på deras prat hela tiden ;) haha.
Har fått ännu mer pengar nu också, underbart! Så imorgon ska jag och mamma åka och kolla in mellandagsrean :D
Take care ♥// Frida

Lutfisk

Godmorgon alla läsare! Så himla skönt att få sova ut idag känner jag och jag slapp att vakna upp med magont :) Nu sitter jag här och funderar på om jag ska göra en ansiktsmask, men vet inte...
Idag får vi besök av pappas faster, egentligen skulle farfar också komma men han har gått och blivit förkyld tyvärr :( Men blir nog trevligt ändå! Så vi ska äta Lutfisk, vet inte riktigt vad jag ska säga om det för det är absolut ingen favorit.. Gillar ni lutfisk?
Vad har ni för planer idag?
Take care ♥// Frida

Plattångsbeslutsångest ;P

Mår mycket bättre nu, så himla skönt! Så har haft en myskväll med mamma, pappa och syster nu ♥
Tror att jag ska lägga mig snart faktiskt, men först ska jag ringa älsklingen såklart :)
Behöver eran hjälp också, det är nämligen så att jag ska kolla in mellandagsrean på måndag och tänkte köpa en ny plattång.. Har ni några förslag på någon bra? :)
Take care ♥// Frida

God fortsättning! ♥

Blev inte många inlägg idag, jag vet men har ju varit hos farmor hela dagen.. Kom hem för ett par timmar sen och har sjukt ont i magen! Vet inte varför, för har knappt ätit något eftersom jag har så ont..
Men hade faktiskt trevligt hos farmor, åt god mat (som tur var så blev det inte julmat!) Sen fick jag pengar som julklapp av henne, tack!
Så ikväll blir det en tidig kväll, måste få lite sömn :)
Vad har ni gjort idag? :)
Take care ♥// Frida

Juldagsmorgon

Eller ja, morgon kanske det inte är, men för mig är det fortfarande morgon ;P är hur trött som helst även fast jag har sovit massor timmar.
Hoppas att ni hade det bra igår, för det hade jag! Och än är inte julen slut, för idag ska vi till farmor och fira lite :) Så kommer inte kunna blogga så mycket idag, men skriver ett inlägg när jag kommer hem sen :)
Vad ska ni göra idag? :)
Take care ♥// Frida

Nöjd och glad :)

Min dag har varit kanon, hoppas den har varit lika bra för er!
Nu ska jag gå och lägga mig, börjar bli riktigt trött... Men först ska jag ringa min fina Alexander och prata lite ♥
Vi hörs imorgon igen :)
Take care ♥// Frida

Nöjd och glad :)

Min dag har varit kanon, hoppas den har varit lika bra för er!
Nu ska jag gå och lägga mig, börjar bli riktigt trött... Men först ska jag ringa min fina Alexander och prata lite ♥
Vi hörs imorgon igen :)
Take care ♥// Frida

Irish coffee

Glömde ju att berätta att jag även har smakat Irish coffee för första gången, min bror fixade det till mig :) Så himla gott var det! Det är ju faktiskt julafton och då får man unna sig lite gott ;D
Nu har vi precis ätit lite ost och kex, väldigt gott efter all julmat :) Inte för att man var överdrivet hungrig då ;p
Resten av kvällen består av mys med familjen och lite senare ska jag ringa min andra hälft! :)♥
Take care ♥// Frida

Min julafton

Har haft en fantastisk dag och än är den ju faktiskt inte över! Men tänkte att jag skulle dela med mig av några saker som jag fått idag, samt lite andra bilder från dagen :)


Jag färdigfixad för att fira julafton! :)


Den fina dukningen som mamma gjorde, där vi satt och åt den goda julmaten :)


Förväntansfull över vad som finns i alla dessa paket!


Och så kom tomten såklart, min syster som varit så nervös hela dagen
hjälpte glatt till att dela ut alla paket :)


Det här fick jag av min Alexander, ett glashjärta (lampa) och en parfym
som luktar hur gott som helst! Tack så jättemycket älskling, du är bäst! ♥


Sen fick jag en jättefin rosa sjal av mormor, och så blev det ju lite komiskt..
När jag öppnade paketet som var av min bror så kom det fram en beautybox
och jag blev överlycklig! Till sist skulle jag öppna mammas och pappas paket
och vad låg där, om inte ännu en beautybox!? Så nu behöver jag inte köpa
smink på väldans länge! Bästa julen! Tack alla! ♥

Hur har eran dag varit? Berätta gärna :)

Take care ♥// Frida

God Jul!

Nu är det äntligen julafton! Vill bara önska Er alla en jättemysig jul och ta hand om er! Hoppas att ni får vad ni har önskat och en massa god mat :) Kärlek till er!
Take care ♥// Frida

Ingen vinst

Attans, blev ingen vinst på Bingolotto den här gången! Men tänkte att jag skulle köra på nyår igen och hoppas på bättre tur :)
Spelade ni Bingolotto ikväll? :)
Nu blir det sängen för min del, har så ont i huvudet! :( Men ska ringa min älskade Alexander först förstås ♥
Hörs imorgon igen!
Take care ♥// Frida

Bingolotto

Har precis smakat julskinkan som mamma har gjort, hur god som helst! :)
Så nu sitter jag och pratar med älsklingen i telefon, underbart! ♥
Alldeles strax blir det bingolotto, wish me luck :)

Vad har ni gjort ikväll?
Take care ♥// Frida

Julmys :)

Hur gott är det inte med lite glögg och en pepparkaka till det!? Så himla mysigt, för då vet man att julen närmar sig med stormsteg! Har precis haft lite julmys med mamma och lillasyster nämligen :)
Hade även fått ett julkort av en god vän till mig som jag känt i massor av år! Blev jätteglad, så stort tack till dig om du ser det här :)
Nu ska jag ta det lugnt och invänta lite kvällsmat, hör av mig sen! :)
Take care ♥// Frida

Favorit på julbordet

Har precis hjälpt mamma att göra det godaste på julbordet enligt mig, rödbetstzatziki :) Jag totalälskar det!
Vad är din favorit på julbordet? :)
Take care ♥// Frida

Snaaart, christmas!:)

Nu har älsklingen åkt hem, så sjukt jobbigt varenda gång :( Så det är bara att försöka fördriva tiden fram tills det är dags att spela Bingolotto, vet kanske låter som en pensionär men kan faktiskt vara roligt någon gång ibland ;P
Jaha, en dag kvar till julafton, sitter spänt och försöker gissa vad det är i paketen som jag fick av Alexander, känner mig som ett litet barn ;P haha

Vad tror ni att det kan vara? :)

Tog även en bild på våran julgran som jag tänkte dela med mig av.
Hur ska ni fira eran jul? :)
Själv ska jag vara hemma med familjen, mormor och min bror kommer hit så det blir säkert jättetrevligt! :)
Take care ♥// Frida

2 dagar kvar

Nu har även den här dagen gått, har hunnit med en hel del :) Var tvungen att sätta i löshåret för att se hur det blev, försökte få till en bild men blev kanske inte den bästa ;P
Hur har ni haft det idag? :)

Nu blir det sängen, passa på att mysa extra mycket eftersom Alexander åker hem imorgon :( Men träffar honom om ett par dagar igen ♥
Är så glad att jag träffade dig älskling, du är allt för mig! ♥
För övrigt, bara 2 dagar kvar till julafton! :)
Take care ♥// Frida

Diss för ny foundation

Provade en ny foundation idag, Xperience från MaxFactor.. Ville bara berätta att den luktade riktigt hemskt! Och nu efter ett antal timmar börjar den bli ganska kladdig, så den får diss av mig!
Någon annan som har testat den?
Take care ♥// Frida

Hemma igen

Vilken härlig känsla att vara nyklippt! Blev att klippa topparna som jag brukar :) Vill ju inte klippa för mycket eftersom min dröm är att få långt hår.
Blev även lite shopping ;) Så jag köpte löshår från Glitter som jag ska sätta i till nyår tänkte jag, blev riktigt nöjd!
Sen köpte jag en glittrig ögonskugga från Mist Stockholm, batterierna till kameran dog precis men hittade en bild så ni ser hur den ungefär ser ut :)

Nu ska jag spela lite yatzy med min syster och älsklingen ♥
Hoppas att ni har det bra!
Take care ♥// Frida

Godmorgon alla läsare :)

Nu har vi vaknat och i skrivande stund är Alexander ute och skottar snö så att mamma slipper det. Snällast är han! :)♥ Det är så himla mycket snö här!
Har ni mycket snö hos er?
Jag ska snart göra mig iordning och lägga en makeup.. Sen åker vi in till stan eftersom jag ska klippa mig, men vet fortfarande inte riktigt hur jag ska ha det.. Hjääälp!
Sen tror jag att jag ska kolla efter clips, hade tänkt ha det till nyår så får se om jag hittar något som matchar mig.
Vad ska ni göra idag?
Take care ♥// Frida

Godnatt

Nu ska jag och älsklingen sova snart, ska upp tidigt till frisören imorgon :) Men vet inte riktigt hur jag ska klippa mig än, har ni några förslag?

Take care ♥// Frida

Tävling :)

Tänkte vara med i ännu en tävling på Lailas blogg och se om jag har någon tur, den här gången handlar det om Veckans blogg :)
Beskrivning av min blogg med 3 ord :
Personlig
Mysig
Vardaglig

Take care ♥// Frida

Kommissarie Späck

Skrattade nästan ihjäl mig under den här scenen! haha ;D

Julmys med älsklingen ♥

Inte bloggat på hur länge som helst, jag vet! Men tiden har bara sprungit iväg, mycket att göra såhär innan jul :) Sen har jag ju min fina pojkvän här så det beror på det också, men nu sitter han brevid och ser måttligt intresserad ut ;P♥
Har fått upp lite julsaker på rummet nu har tagit ett par bilder på det som ni ska få se :) Jag och Alexander har även satt nejlikor i apelsiner idag, det luktar ju så himla gott!
Tomtar som jag har fått av pappas mormor, som gick bort i somras.. Har fått några under åren :)


Luciatåg, fick av mormor för ett par år sedan :)




Våra konstverk som vi gjorde idag! ;) Kärlek!♥

Sedan fick jag VeckoRevyn idag, så vi kollade i den också och det verkade som han tyckte det var lite intressant iallafall ;) Är med och tävlar om en Goodiebag, så hoppas turen är med mig! :)
Vad gör ni såhär innan jul? Alla julklappar inhandlade? :)
Take care ♥// Frida

Massor med plugg

Har en massa grejer som ska vara färdigt i skolan innan lovet, så har precis avslutat mitt samhällskunskaps-arbete som handlade om brott och straff. Känns jätteskönt och blev nöjd :)
Känner hur lovet bara närmar sig, kurser avslutas och det blir mer slappt för varje dag.. Härlig känsla faktiskt?
Ni läsare som går i skolan, har ni mycket att göra nu innan lovet??
Så nu ska jag snart ta mig en dusch och sen ringa den finaste killen på jorden, Alexander ♥
Skriv gärna och berätta hur eran dag har varit! :)
Take care ♥// Frida

Snaaart lov! :)

Sorry att jag inte har bloggat tidigare, men började sent idag så har inte kunnat skriva något..

Har precis avslutat två kurser, Projekt och företagande, Inköp&Varuhantering. Riktigt skönt! :) Och nu ska jag snart avsluta det sista i näthandelskursen så att den blir klar också :) Så den här dagen är relativt slapp och det gillas! Lovet närmar sig med stormsteg nu, kärlek!

Min eftermiddag/kväll blir nog också ganska lugnt, ska plugga lite matte bara. Inte det roligaste, men måste ju göras ;)
Funderar även på att plocka upp lite julsaker och göra det lite fint på rummet, nu när det äntligen är städat :) Men får se vad klockan blir, är faktiskt ganska trött idag också.

Vad gör ni för kul idag? :)

Tänkte göra lite nytta nu, men bloggar senare :)

Take care ♥// Frida


Galet trött!

Vet inte vad det är med mig idag, men är så enormt trött och har varit det precis hela dagen! Kommer inte ens ihåg när jag var såhär trött sist. Att jag hade 4timmars hål i skolan idag gjorde ju inte saken mycket bättre heller, så det blir tidigt i säng ikväll kan jag lova.
Men tänkte att eftersom jag inte har bloggat på hela dagen så var det på tiden nu, men passade på att plugga på min lediga tid så det var därför jag inte hann..
Så idag har det inte hänt så mycket mer, eller har jag har ju förstås hämtat ut biljetterna till Idol turnén som är i Linköping 14/1, så det ska jag och älsklingen gå på! :)
Vad har ni gjort idag? :) Hoppas att ni inte har glömt min frågestund på onsdagar, såklart får ni skicka frågor precis när ni vill, glöm inte det :)
Ska avsluta med att visa det där ljuset och ljushållaren som jag beställde från PartyLite (ljuspartyt som Alexanders mamma hade). Blev ganska nöjd faktiskt, och det luktar gudomligt!! :)
Take care ♥// Frida

Supermysig helg med älsklingen! ♥

Har uppdaterat superdåligt, jag vet! :( Men har som ni vet varit hos min Alexander i helgen så har varken haft tid eller möjlighet att blogga, tyvärr.. Men nu lovar jag att hålla bloggen uppdaterad :)
Min helg har varit helt fantastisk, firade ju ett halvår med Alexander i fredags så vi åt kycklingfilé med klyftpotatis blandat med rotfrukter :) Och det mysigaste var att vi satt i soffan vid hans bord på hans rum och åt, det har aldrig hänt förut men han har ju städat nu duktig som han är! ♥ Så vi hade levande ljus, jättemysigt blev det! Sen blev det mys framför tv:n med Idol, vad tyckte ni om vinnaren? :)
Igår blev det inte riktigt som vi tänkt men det blev allt bra ändå :) Han fick åka och jobba på dagen så jag tillbringade min dag med att umgås med hans familj, det var jättekul det med :) Men lagom till kvällsmaten kom han hem, iskall min stackare :(♥
Tvingade honom att se Sex and the city med mig igår, men tror faktiskt han fastnade lite för det också ;) Men tyvärr somnade jag, så missade slutet :(
Idag blev det lite födelsedagsfirande för hans bror, så det kom lite släktingar och andra vänner dit, väldigt trevligt :)
Vad har ni gjort i helgen?
Avslutar med en bild på finaste pojkvännen i världen! ♥
Take care ♥// Frida

Julkänsla i rummet :)

Har det så himla mysigt på mitt rum nu, bara lite julpynt kvar :) Men köpte doftljus idag, så det luktar kanel i hela rummet! :)
Vad tycker ni om julen? :)
Förutom mina doftljus så köpte jag en precis nyutkommen hårinpackning som ska ge mer volym till håret, och så köpte jag en ansiktsmask. Så tänkte att jag skulle skämma bort mig själv ikväll :) Det låter inte så dumt va?
Har även fått hem min ansökan om körkortstillstånd nu, jippi!! :)
Vad har ni gjort idag? :)
Take care ♥// Frida

Vilket kaos!

Jaha, den här eftermiddagen/kvällen blev ju inte riktigt som jag ville ;P Var ju som sagt med mamma på ikano idag och handlade lite julklappar och även en klänning och ett jättefint armband till mig som jag ska ha till jul och nyår :) Tack mamma! ♥
Men sen hände det som inte fick hända.. När vi var påväg hem så skulle jag ta upp min mobil från väskan, men hittade den inte någonstans.. Panik!! Så det blev att åka tillbaka igen, men ingen hade sett den.. Jag tänkte att det var kört så vi satte oss i bilen igen, men då ringde mammas mobil och det stod att det var mitt nummer. Då var det en urgullig tjej på IKEA som ringde och berättade att någon hade lämnat in min mobil till henne, tack snälla vem du nu är! Du gjorde min kväll!
Nu ska jag titta igenom lite papper, sen ska jag ringa min Alexander ♥
Take care ♥// Frida

Full fart i skolan!

Nu har jag verkligen fullt upp, massor som ska göras i skolan! Brukar ju kunna blogga lite på morgonen men har så mycket att fixa inför min skyltning nu så jag hann tyvärr inte :( Men äntligen får jag genomföra skyltningen nästa vecka.

Hur som helst, har en kort skoldag idag, slutar 14:15 :) Då blir det ikano med mamma för att köpa lite julklappar. Ska bli kul!

Måste jobba på nu, så skriver senare igen! Sålänge kan ni skicka frågor till min frågestund, glöm inte det! :)

Take care ♥// Frida


Så lycklig, så kär! ♥

Kunde inte ha fått ett bättre avslut på den här dagen! Min fina pojkvän kom nämligen hem till mig och stannade några timmar ikväll :) Det är alltid så himla mysigt! ♥
Känner mig så lyckligt lottad, inte alla som har en så snäll, omtänksam och underbar pojkvän! Känn dig verkligen speciell älskling, för det är du!
Nu blir det snart sängen för min del, kommer somna så himla gott känner jag! Ska förstås ringa och säga godnatt till min älskling först ♥ Även fast han åkte för bara en liten stund sen så är det alltid lika skönt att få prata med honom!
Jaa, det här blev ju ett väldans gulligull-inlägg idag, men tror ni känner likadant för era pojkvänner :) Visst är det väl härligt att vara kär!?!
Jag älskar dig mest av allt i mitt liv Alexander! ♥

Take care ♥// Frida


Förberedelse inför redovisning

Har Projekt och företagande, förbereder inför redovisningen av vårat "företag".. Vädigt segt eftersom det inte finns så mycket att prata om så sitter mest och försöker få tiden att gå fort..

Har sovit sjukt dåligt inatt! Men är väl inte jättekonstigt, men riktigt jobbigt att vara såhär trött. Så idag blir det nog en lugn dag, vet inte riktigt vad jag ska göra. Men bloggar mer i eftermiddag, bäst att vara lite aktiv nu ;)

Take care ♥// Frida


Full rulle, hela veckan!

Idag har det verkligen gått i ett, hela dagen! Därför har jag inte hunnit skriva förrän nu, men bättre sent än aldrig :) Har varit en lite småjobbig skoldag idag, men är ju inte riktigt mig själv just nu så... Men det blir bättre med tiden :)
Efter skolan kom min fina mamma och hämtade mig, så åkte vi till Campushallen där jag tränar. Hon fick äran att titta på idag, inte dåligt! haha ;) Annars känner jag att det inte har hänt så mycket mer, fullt upp hela veckan har jag iallafall! Men självklart ska jag hålla bloggen uppdaterad så mycket det bara går :)
Men skulle vara intressant att veta, så därför frågar jag er alla som läser, vad tycker ni om bloggen? Fattas det något? :)

Take care ♥// Frida

Beslutsångest

Funderar på att köpa ny mobil, tror att jag har bestämt mig.. Men tänkte fråga er läsare vad ni tycker, en iPhone 4 eller den här:
Nokia N8

Vad tycker ni? :)

Take care ♥// Frida

Back on track!

Nu är jag redo för att blogga igen, har ju haft min fina pojkvän här i helgen så fick ingen tid över.. Men har haft en toppenbra helg, trots vissa saker som inte var lika roligt :/ Men stort tack till min familj och min Alexander som stöttar mig ♥
I fredags blev det idol, tyckte att alla gjorde ett grymt bra jobb.. Men måste ju erkänna att Jay alltid är lite bättre än alla andra :) Vad tycker ni?

Som alla andra helger tycker jag att det har gått alldeles för fort, och speciellt nu skulle jag behöva lite extra ledigt...
Men idag var även farfar på besök, det var trevligt!
Hur har eran helg varit? :)

Nu till Hissa & Dissa :) Idag hissar jag:
Pepparkaksbakning
Det är ju så himla mysigt, då känner man verkligen att julen närmar sig! Och ännu mysigare blev det ju den här gången eftersom älsklingen var med ♥
Veckans diss:
För mycket snö
Sjukt jobbigt med all snö, svårt att ta sig fram, speciellt för min del! usch!
Take care ♥// Frida


Mikrofonkåt



Vad tycker ni om hennes version? Riktigt grym tycker jag! :)

Dålig uppdatering

Förlåt för dålig uppdatering! Men det hände lite saker igår som gjorde att det blev lite annorlunda upplägg på gårdagen.. Min älskling kom till mig igår och kommer stanna till söndag, vilket är såklart underbart! ♥ Så därför kunde jag inte blogga mer och tyvärr blir jag nog lite off under helgen också..

Men då kan ju ni passa på att skicka in frågor till mig till frågestunden på onsdag!

Ska ha matteprov nu, hade nyss naturkunskapsprov och det kändes sådär! så hoppas det känns bättre på det här :)

Vad ska ni göra i helgen? :)

Take care ♥// Frida


En lång, lång väntan..

Är i skolan och har precis haft besök av min sjukgymnast. Gick fortare än jag trodde så nu sitter jag här och har inga lektioner förren 12:30, en väldigt lång väntan med andra ord... Kan nog bli att plugga lite inför mina prov i matte och naturkunskap imorgon så jag gör lite nytta iallafall ;)

Så alla ni som inte har något att göra, dränk min blogg med kommentarer så att jag får något att göra! Hörs sen :)

Take care ♥// Frida


Sleeptime!

Nu ska jag sova tänkte jag, är jättetrött! Sen går jag ju upp kl.6 så det är inte heller speciellt roligt :/ Men sov så gott alla underbara läsare! Hörs imorgon :)
Take care ♥// Frida

Premiär för Frågestund

Fick ju faktiskt in några frågor till slut :) Så tänkte besvara dom som jag har fått iallafall, och för er som inte har hunnit skicka några frågor så går det såklart bra att skicka till nästa veckas frågestund. Ni har även chans att få med er fråga idag, besvarar fram till kl.20:00.

Vilken är din favoritfärg?:)
Svar: Rosa :)


Hur länge har du och Alexander varit tillsammans?
Svar: Nästa fredag är det ett halvår :)


Vad är din favoritmat? :)
Svar: Hmm, jag gillar det mesta faktiskt. Men för att nämna något så är ju tacos en klar favorit! :)


Har läst att du sitter i rullstol, vad beror det på?
Svar: Ja det stämmer! Det beror på en medfödd ryggskada, s.k. Ryggmärgsbråck :)


Hej Frida! Ville bara säga att din blogg är jättefin och intressant, man blir glad av att läsa den :) Kram!
Svar: Tack snälla, vad glad jag blir!:)

Påminnelse om frågestund

Ville bara påminna er om att jag ska ha frågestund på bloggen en gång i veckan, så skicka massor frågor nu, om precis vad som helst! :) Tanken är ju att det ska vara på onsdagar men det beror ju på om jag fått in några frågor. Så det är upp till er kära läsare!

Take care ♥// Frida

24 dagar kvar :)

Okej -22 grader ute, det är verkligen inte okej! Men mamma blev nog nöjd iallafall, hon har tjatat så himla mycket om att jag ska börja använda min vinterjacka istället för min älskade skinnjacka.. Och idag hände det, annars hade jag väl varit ihjälfrusen vid det här laget!

Har Praktisk Marknadsföring nu, men läraren är sjuk så det är relativt slappt :) Fixar lite med en reklambroschyr bara. Så tycker att det här är en alldels utmärkt tid att blogga på!

Vad händer idag då? Hmm, inte så mycket planer faktiskt.. Slutar tidigt idag så det är underbart :) Tror det blir hem och plugga i eftermiddag inför naturkunskapsprovet på fredag, lagom roande ;)

Annars då, jaa 24 dagar kvar till julafton! Vad önskar ni er i julklapp?



Take care ♥// Frida


RSS 2.0