Underbart!

Jag bloggar så himla dåligt numera, jag vet det. Men känner att det finns så mycket annat i mitt liv just nu, vädret har ju blivit underbart vilket gör att jag är ute väldigt mycket. Har redan fått en massa färg, skönt att slippa vara blek hela tiden ;P Sen går tiden åt till att vara med vänner, familjen och pojkvännen eftersom jag har påsklov nu. Så tiden liksom bara springer iväg. Hoppas ni förstår mig :) Har absolut inte glömt er!
Just nu sitter jag ensam hemma och ska snart ta mig en svalkande dusch :) Har suttit ute i solen i ca en timme, hur skönt som helst!
I eftermiddag ska jag in till stan och ta en fika med min nya kontaktperson, det ser jag fram emot :)
Vad ska ni göra idag?

Popular

Tycker att den här versionen är bättre än orginalet, lyssnar typ sönder den ;P haha. Vad tycker ni?

Måndag

Jaha då var det måndag igen, men det värsta är redan gjort! ;) haha. Så nu sitter jag ensam hemma eftersom mamma och syrran är hos min bror. Hade jag vetat att jag hade sovmorgon imorgon så hade jag följt med, men så är det ;)
Som sagt, sitter på mitt rum och lyssnar på lite musik på Spotify.. Finns inte så mycket annat att göra just nu. Tankarna går lite extra till min Alexander just nu, han är nämligen och pratar om jobb på ett företag :) Lycka till älskling ♥
Funderar på att dra igång en Frågestund snart igen, vad tycker ni? Det är upp till er kära läsare, så tyck till :)

RSS 2.0