Föreläsning

Har lyssnat på en föreläsning i skolan, blev på småföretagandelektionen. Den handlade om aktier och lån mm. faktiskt rätt intressant :) Efter det var det dags för lunch, kyckling med dragonsås och ris. Göttans!'

Nu har jag samhällskunskap och vi förbereder inför redovisningen om massmedia till på onsdag. Gillar verkligen inte redovisningar, men det får väl gå helt enkelt ;)




Måndag

Måndag igen då. Har haft filmkunskap och nu har jag lite rast till 10:45 då jag ska ha småföretagande :)

Helgen har förövrigt varit väldigt bra, hade ju släkten på besök i lördags och det blev helt okej. Sen har älsklingen varit hemma hos mig hela helgen och det bästa är att han ska vara kvar tills imorgon :) Underbart ♥ Tur att mamma är hemma och kan underhålla honom när jag är i skolan ;)

Hur har eran helg varit?


Födelsedagsfirande med släkten

Godmorgon läsare! Har precis ätit lite frukost och ska snart duscha :) Ska använda en ny tröja som jag beställde från H&M idag, och sen ett par byxor till det. Blir toppen! Sen blir det väl det vanliga, sminka mig och fixa håret ( vet dock inte hur jag ska ha det, något förslag?).
Kl.13 kommer hela släkten hit på lite födelsedagsfirande, kan nog bli roligt :) Dessutom kommer ju brorsan och hans tjej :) Och såklart är älsklingen här också ♥
Så jag tänkte att jag skulle passa på att skriva lite nu eftersom jag antagligen inte kommer hinna det sen.
Vad ska ni göra idag?

Fredag

Har precis avnjutit en delikat måltid i skolmatsalen, haha lite ironiskt då! Idag stod det järpe, sås och potatis på menyn. Väldigt upphetsande! ;) Men som jag och min vän Bella säger, skolmaten är inte vad den borde vara. Men ja, det kunde ju alltid ha varit värre faktiskt.

Så nu har jag håltimme till 13:40 då jag ska ha Filmkunskap till ca 15:50. Tror det skulle bli lite betygsprat nu igen så det blir spännande :) Tycker faktiskt att det har gått ganska bra för mig.

Blir nog inte så mycket mer tid att blogga på idag, för sen ska jag hem och då kommer Alexander :)♥ men lovar att försöka få lite tid att skriva under helgens gång!

Sköt om er!






Hockey

Vet att uppdateringen var sämst igår, men hade fullspäckat schema hela dagen! Först var jag i skolan, fick sluta tidigare iofs, men sen var det bara att åka hem och dricka kaffe och prata med mamma innan det var time för träning! Kände mig inte dirket pepp på det, men så himla skönt efteråt!

Efter träningen åkte jag till Cloetta Center och mötte älsklingen, sen kom brorsan och hans tjej. Då blev det hockeydags! Måste ju säga att matchen slutade bra, 2-0 till Linköping :) Är ingen hockeyfantast direkt men med bra sällskap som igår så blir det alltid roligt.

Gillar ni hockey?

Kom hem typ kl.22 och då var jag supertrött! Så jag tog en dusch och sen blev det sängen, ringde och pratade lite med älsklingen först (vet att vi hade träffats hela kvällen, men ändå) det är ett måste liksom :)♥


Sovit dåligt

Har sovit så fruktansvärt dåligt inatt! men inte klagar jag för det, nejdå för nu sitter jag i skolan och väntar på att engelskan ska börja. Har förhör på typ 1000 ord idag, haha nae men typ 30 ;) Går nog bra, kunde dom igår iallafall! Vågar inte riktigt kolla en gång till för då får jag säkert en blackout som jag brukar, lite onödigt känner jag.

Sen har jag håltimme i tre timmar, seeeegt! Så hoppas ni håller mig sällskap här på bloggen då :) Eventuellt kommer Alexander hit också, men jag vet inte..

Hoppas ni får en bra torsdag fina läsare! ♥


Sveriges mästerkock

Har pluggat lite nu, känner mig nöjd :) Så nu blir det att inta tv:n och kolla på Sveriges mästerkock.
Ser ni på det? :)

Eftermiddagen räddad!

Har ÄNTLIGEN fått tillfälle till att köpa en kaffe! Fick sluta tidigare från engelskan så passade på att gå till cafeterian då :) Underbart, sitter här med en kaffe och ett äpple. Förhoppningsvis blir jag snart piggare vilket jag skulle behöva eftersom jag måste plugga när jag kommer hem. Har engelskaläxa till imorgon, sen ska jag väl kolla lite på matten också tänkte jag.

Tänkte även på Veckans blogg som jag startade för ett tag sen, blev ju ingen som vann pga att det inte var så många som anmälde sig. Så därför frågar jag er nu, vill ni att jag ska fortsätta att utse veckans blogg??


Grupparbete

Är fortfarande hur seg som helst, att jag aldrig lär mig alltså!
Har iallafall samhällskunskap nu, håller på med ett grupparbete om massmedia. Går väl hyfsat men en fördel är ju om alla i gruppen är här ;) Men får vänta och se helt enkelt.

Sen har jag bara Engelska B kvar, rätt slappt. Har inte läxförhör förrän på lektionen imorgon så antar att det blir relativt lugnt på dagens lektion.


Kaffe

Skola nu då... Har Småföretagande, men lektionen är inte riktigt igång än så ganska slappt.

Är sjukt arg på mig själv, jag vet gott och väl att jag måste dricka en kopp kaffe på morgonen för arr inte somna på första lektionen ;P Men dum som jag var tackade jag nej till det idag enbart för att hinna fixa håret. Klant! Så nu är jag superseg.. Kul va?

Som jag sagt tidigare, jag vet att jag inte bloggar så mycket just nu pga skolarbeten mm. Men snälla, håll ut för det kommer bli bättre :)

                                                                                                                               


Längtan

Nu har älsklingen åkt hem :( kan inte fatta det, vi har varit tillsammans i snart 8 månader men ändå känns det lika hemskt när han åker fast jag vet att vi snart ses igen :/ Men jaa, är man förälskad så är man :)♥
Blir sängen nu, ska ju upp kl.6 så är bäst att sova lite. Men inte kul att behöva sova ensam, hatar det! Men i helgen kommer han hit igen ♥

Segt Internet

Vet att jag inte har bloggat något idag, men Internet är jättesegt så har typ inte kommit in förrän nu! Har varit väldigt irriterad kan jag lova ;)
Har haft studiedag idag, grymt skönt! Så jag och älsklingen har slappat hela dagen och massa mys :)♥ Får se vad kvällen har att bjuda på :)

Sweet dreams

Nu ska jag och älsklingen snart lägga oss i sängen, är faktiskt grymt trött! Men underbart att ha dig här älskling, du gör mitt liv så enormt bra! ♥
Vet att jag inte bloggar så mycket just nu, men har rätt mycket i skolan. Men försvinn inte för det kära läsare, lämna en kommentar så blir jag alltid glad :)

Slut för dagen

Nu har jag slutat, sitter och väntar på taxin. Då blir det hem och mysa med älsklingen, blev att träffas idag också :) och sen sover han hos mig till imorgon eftersom jag har studiedag då, underbart! ♥

Hur har eran dag varit hittills?


Segast

Har precis haft filmkunskap, höll på att somna ;p haha. Nu har jag lite rast till 10:45 då jag ska ha småföretagande. Kul :)

Slutar relativt tidigt idag, kl.15 göttans! :) Sen får vi se vad som händer, är väldigt seg efter helgens bravader ;p Men som sagt, hade kul!

 

 

 

 

 




Home

Jaha, nu börjar även den här helgen att gå mot sitt slut. Attans att ens lediga tid måste gå så fort hela tiden! Men har haft det kanonbra, en trevlig kväll i fredags hos min bror och resten av helgen har jag och älsklingen varit hemma hos honom :)♥
Nu blir det snart en dejt med kudden ;p haha.. Nej men annars orkar jag inte upp imorgon, jag vet hur trött jag brukar vara.

Fruktsallad

Har precis ätit lite fruktsallad som älsklingens mamma gjorde :) Jättegott! Ska njuta av dom timmar som är kvar innan jag ska åka hem :/ Tiden går alldeles för fort, jag menar imorgon är det liksom skola igen! Men har ju faktiskt studiedag på tisdag så ska inte klaga :)

Seg

Idag har jag inte fått mycket gjort kan jag lova, är lite seg ;) haha. Men hade jättekul hos min bror igår! Kul med lite party då och då ;) Speciellt med det gänget som var där igår. Även att det blev lite strul för mig och älsklingen att ta oss dit, men det löste sig ju :)
Lägger upp lite bilder från igår en annan dag eftersom jag inte har min kamerakabel här nu.
Så resten av kvällen blir bara mys och kanske någon film med min fina Alexander ♥ Inte fy skam det inte :)

Håltimme

Har håltimme till 13:40 nu.. Känns sådär lagom roligt, men har lite att fixa så förhoppningsvis går tiden fort :) Ska fixa klart min filmanalys och lite sånt spännande ;) haha.

Sen bär det av hem till älsklingen där jag ska spendera helgen, längtar galet! ♥ Men hinner typ bara dit och vända igen, för ikväll ska han och jag till Mjölby på fest hos min bror. Ska bli riktigt kul :) Han fyllde ju som sagt 20 år i måndags.

Vad ska ni göra i helgen?


Trött

Efter god mat (kebabsallad), fika och allt firande av min syster så går jag och lägger mig nu. Är så himla trött så kan knappt hålla ögonen öppna ;P haha. Så tror jag skriver mer imorgon istället, blir nog bättre ;)
Sköt om er alla goa läsare, godnatt!

Födelsedagsfirande, igen!

Har haft fullt upp fram tills nu, men en ganska så behaglig dag hittills måste jag säga :) Hade även håltimme förut och då kom älsklingen och höll mig sällskap ♥
Men har såklart gjort lite nytta också, ägnade tid åt matteboken eftersom det är dags för prov imorgon igen.

Slutar 16:15 idag, då ska jag hem och slappa. Ikväll blir det lite festlig mat eftersom min syster fyller 12 år, grattis gumman! Så blir att mysa med henne och så får vi se vad som händer :)









 

 

 


Ännu mer kläder!

Yes, nu har kläderna från Ellos kommit! Och allt passade perfekt :) Sitter här just nu med morgonrocken jag beställde bland annat.. Helt sjukt nöjd faktiskt :) Så nu är det bara att vänta på kläderna från H&M .

I ♥ REA

Har precis kommit hem från stan där jag varit med älsklingen hela eftermiddagen :) Blev visst lite shopping idag också, en tröja från Lindex för bara 50kr!! :D Nu tror ni säkert att jag köpte en gammal trasa, men den är faktiskt riktigt snygg! Love REA! ♥ Gör ni också det? :)
Nu ska jag bara ta det lugnt resten av kvällen :) Städa lite på rummet kan behövas.

Tidigt

Har Småföretagande nu, verkar vara en ganska rolig kurs faktiskt :) Men inte okej att börja såhär tidigt tycker jag. Men går bara till kl.15 idag så det är ju inte så farligt.

Sen kommer min Alexander hit så ska vi gå in till stan och kolla runt lite, mys ♥ Känns som det var en evighet sen jag träffade honom, även fast det var senast i söndags ;p Men så är det att vara förälskad!

Vad har ni för planer idag? :)



                                                                                                                               













Shopping :)

Köpte den här på BikBok idag, blev totalkär i den direkt! Kostade bara 99:- :)

Dålig uppdatering

Jag vet, men har verkligen sjukt mycket att göra nu när skolan har satt igång!
Har precis suttit med en filmanalys, men är nästan klar nu :)
För att prata om igår när vi var hos min bror och firade honom, det var jättetrevligt! Verkligen en mysig lägenhet han bor i :) Fick god mat och hans fllickvän var där också så det var jättekul. Jag och Alexander ska dit på fest på fredag, det ser jag fram emot.
Nu ska jag snart duscha, sen blir det att prata med Alexander ♥ Alltid lika underbart!

Trött...

Blir så lack på vissa människors beteende ibland! Usch, vad arg jag är...

Hur som helst, ska ha samhällskunskap om 30min tydligen. Håller på med ämnet massmedia så får se vad som ska göras idag.
Efter det ska jag ha en timme matte, jippi! Inte jättekul på en måndageftermiddag ;)

Vad gör ni för skoj idag? :)















Grattis brorsan, 20 år :)

Har precis haft indval, fick sluta tidigare :) Hade lite betygssnack också, och låg bättre till än vad jag trodde faktiskt :)
Nu ska jag invänta min vän Bella så sitter vi väl och snackar lite skit som vanligt innan nästa lektion ;)

Förövrigt fyller min bror 20år idag, grattis! Hoppas din dag blir toppen :) Så vi ska hem till honom ikväll och fira honom lite :) Blir kul eftersom jag aldrig har varit i hans lägenhet förut.



Kärlek ♥

Då var den här helgen slut då, sitter här och tänker på allt som jag borde gjort men inte "hann" göra för att tiden gick alldeles för fort ;P haha. Men so what, hinner fixa det i veckan :)
Nu ska jag lägga mig i sängen och ringa min andra hälft ♥ Helt galet hur man kan älska en människa så mycket som jag älskar honom!
Jag är ju tyvärr en sån person som kanske är lite ego ibland, vilket jag inte är stolt över naturligtvis. Då blir det ju ibland att jag inte ger tillräckligt med kärlek till min älskade :(
Känner ni igen er i min situation?
Men när du läser det här älskling, så vill jag att du ska veta att du verkligen är allt för mig! Jag ska ge dig allt och lite till ♥ För utan dig vill jag inte leva!
Jag älskar dig så gränslöst mycket Alexander! ♥

@ home

Jaha, då sitter jag hemma på mitt rum igen.. Känns sådär lagom roligt faktiskt, men har ju haft en jättefin helg med min Alexander så jag ska inte klaga :)♥
Resten av kvällen ska jag ägna åt att packa ur väskan och ta en dusch lite senare. Skulle tro att det blir sängen ganska tidigt ikväll, kommer omöjligt orka upp kl.6 annars ;p

Följ mig via Bloglovin´

Blir bara roligare för varje dag när jag ser statistiken på bloggen, så många nya läsare! Är jätteglad att ni har hittat mig :) Ville bara påminna er att ni hemskt gärna får följa mig via Bloglovin´, ni ser en knapp i menyn längre ner :)
Välkomna till min sida iallafall, hoppas att ni ska trivas :)♥

Söndag.

Har precis druckit lite kaffe och nu sitter jag och Alexander på hans rum och lyssnar på Minnah Karlssons skiva, riktigt bra! :)♥
Har konstaterat att helgerna går alldeles för fort, kom hit tidigt i fredags och ska redan åka hem idag :( Inte okej! Och imorgon börjar nya schemat i skolan, ska egentligen bli skönt så det blir någon ordning.. Den här veckan var ju lite smått onödig ;P
Men jag har haft en toppenhelg! Varenda sekund jag får spendera med dig älskling är dom bästa i mitt liv! Älskar dig mer än du tror ♥
Har ni haft en bra helg läsare? :)

Idolturnén

Har inte bloggat speciellt mycket, jag vet.. Men har haft lite att göra, i torsdagskväll till exempel så gick hela kvällen åt till att plugga vilket inte är det roligaste men är ett måste.
Igår var jag i skolan några timmar, sen mötte jag älsklingen så tog vi bussen hem till honom :) Det blev en ganska lugn dag, lite förberedelser för idol :) Dom var ju i Linköping igår för er som har missat det, så då var jag ju tvunfen att vara där! Det var verkligen jättekul, vilket drag!
Det roligaste var nog att jag satt typ ett par meter från Geir Rönning ett tag utan att veta om det ;p Han hade nämligen gått ut bland publiken under tiden han inte skulle sjunga. Men tyvärr var det inte förrän han gick som jag reagerade. Men lite kul iallafall ;)
Idag vet jag inte riktigt vad som händer, kanske lite filmmys med Alexander senare ♥ Pratar lite om att kanske gå och köpa något gott till kvällen också, är så sjukt sugen på nötter!
Vad har ni för planer i helgen? :)

Kläder

Har kollat igenom Ellos och H&M katalogerna nu och hittade en hel del :) Måste ju fräscha upp garderoben inför våren och sommaren! Gillar verkligen deras vårkollektioner :)

Sommarjobb

Känner att jag inte har sovit tillräckligt många timmar inatt, men vad gör man när man inte kan sova liksom.. Så är väldigt seg i kroppen, blir nog att vila lite mer sen faktiskt.
Ska börja ringa runt och söka sommarjobb idag tänkte jag, vill inte gå en sommar till utan att få in lite pengar också. Blir så tråkigt! Om jag lyckas hitta något så lär ni märka det under dagens gång :)
Ska ni sommarjobba? :)

Lugn kväll

Har precis tagit mig en varm dusch, så härligt! Så nu sitter jag här fräsch och funderar på att göra en ansiktsmask också. Men får se hur det blir :) Annars har jag faktiskt inte så mycket planerat för resten av den här kvällen. Är ju ledig imorgon så behöver ju inte känna ångest för att jag lägger mig sent ikväll :)
Visst är det skönt med lugna kvällar när man bara tar det som det kommer och man inte har några planer alls? :)

Pluggar

Sitter i skolan och pluggar in en massa krångliga ord till samhällskunskapen i eftermiddag.. Har ju håltimme så älsklingen är här och hjälper mig :)♥
Känner att det är ganska mycket att göra nu, men är ju ledig imorgon så! :)


                                                                                                                               


Tatuering

Usch har bloggat superdåligt idag, jag vet... Men eftersom det inte blev någon skola idag så passade jag på att träffa min Alexander ♥ Så han var hemma hos mig tills nu :)
Så det har inte hänt så mycket mer än massa mys med honom, men en sak :) Har bokat tid för tatuering nu! Blir på min födelsedag :) Som jag har längtat! Blir symbolen för tro, hopp och kärlek på skuldran.
Gillar ni tatueringar? :)
Imorgon blir det skola 8:15 så ska sova alldeles strax. Skriver mer imorgon!

Inga lektioner

Vilken slapp dag det blev, fick precis ett samtal från skolan :) Skulle ju haft samhällskunskap i eftermiddag men istället för att åka in för en lektion så mejlar han uppgiften till mig :) Sånna dagar gillar jag!
Vad ska ni göra idag? :)

Påminnelse

Glöm inte att anmäla er till Veckans blogg som utses på fredag! :)

Irriterad

Det blev en riktigt seg dag i skolan faktiskt, mer än vad jag trodde... Hade ju indval till kl.10 och sen skulle jag ha matte 13:45, men tror ni att läraren kom eller?? Nej! Så jag satt i skolan alldeles i onödan, så irriterande!
Sen blev man ju inte direkt gladare efter skolan heller, men det är inget jag tänker skriva om här.. Just nu känns det bara som att jag borde sova, ingenting annat, så tror att det blir tidigt i säng idag.
Hur har eran dag varit?

Back in school

Då var man tillbaka i allvaret igen.. Men måste säga att den här skoldagen är väldigt slapp, hade bara indval imorse och sen har jag bara matte kl.13:45 :D

Så jag har precis ätit lunch med älsklingen på La Kantarell (pizzeria), åt en kebabsallad som var supergod! :) En fördel med att Alexander inte jobbar är ju att han kan komma till mig när jag är i skolan :)
Vi har förövrigt varit tillsammans i 7 månader idag ♥

Nu sitter vi här och slappar, ska passa på att pussa sönder honom innan han ska hem, hihi :)

Hur är eran första skoldag? :)

                                                                                                                                                                         

                                                                                                                                                                         


Godnatt

Bäst att sova nu, ska upp kl.6 imorgon.. Väldigt lockande, inte!! ;p Men bara att gilla läget, får ju träffa mina vänner igen iallafall :)Hörs imorgon.

Hemma

Kom hem för ett tag sen. Har haft det jättetrevligt på julfesten faktiskt, fick min vanliga uppgift att sälja lotter ;) Fick jättegod mat också, parmaskinkalindad fläskfilé med potatisgratäng :) Senare blev det lite glass också.
När det var avklarat bar det av till BB med älsklingen, mamma och syrran. Fick se Alexanders lillebror, såå söt!! :) Ett riktigt litet charmtroll :)
Nu ska jag snart ta en dusch och bara slappa resten av kvällen, för imorgon är det skola 8:10 :/ Känner att jag har lite ångest nu ;p haha.

Julfest

Ska snart göra mig iordning för att sen åka med älsklingen på årets första julfest ;P haha. Det är idrottsföreningen som jag är med i som ska ha det :) Blir nog jättekul!

Så jag bloggar senare ikväll när jag kommer hem, för efter julfesten ska jag äntligen få se Alexanders lillebror på BB. Såå mysigt! :) Sen ska jag hem och bara ta det lugnt, ladda inför skolan imorgon, tyvärr får jag klara mig utan Alexander i flera dagar nu :(Tacka vet jag mobiltelefonen! ♥
Vad ska ni göra idag?

Låt den rätte komma in

Såg precis filmen Låt den rätte komma in. Helt sjuk film, grymt obehaglig! Så det blir diss för den! Tur att älsklingen är här så jag kan krypa intill honom :) ♥

Tamagotchi

Sitter med syrrans tamagotchi och leker lite ;P haha känner mig som barn på nytt. Men tycker det är tillåtet att få vara på barnnivå ibland, blir så mycket roligare :D

Lunch

Har precis ätit korvstroganoff och makaroner, mums! :) Så nu blir det att ta det lugnt och mysa med älsklingen ♥ Sen får vi se vad resten av dagen har att erbjuda.
Vad gör ni idag?

Påminnelse om tävlingen

Ville bara påminna er om tävlingen som avslutas imorgon där ni tävlar om en invite till Bloggsvar.se. Det ni behöver göra är att skriva en motivering i ett inlägg på eran blogg, varför just du ska vinna. Sedan skickar du länken till mig :) Drar en vinnare imorgonkväll.

Ledigheten går mot sitt slut

Har precis ätit lite frukost och ska snart duscha. Hade även tänkt att gå ut lite idag också men får se hur det blir, för såklart så snöar det igen... Tycker faktiskt att det räcker nu. Gillar ni snön?
Snart är ledigheten slut också, börjar skolan på måndag 8:10. Känns sådär, men vet ju att när jag väl är där så är allt bra :) Är ju alltid kul att träffa dom andra igen. Och dessutom är det ju bara typ 6 veckor tills det är sportlov, så det är ju inte farligt :)
Nu ska jag duscha, skriver mer sen :)

Tiden springer iväg!

Åh vad fort dagarna går, redan dags att sova snart. Var tar all tid vägen egentligen??
Skriver mer imorgon, natti natti alla goa läsare ♥

Alexander och Malin..

.. Var mina favoriter i kvällens Let´s dance :) Fick ni några favoriter?

Let´s dance

Ska kolla på säsongsstarten av Let´s dance nu, ska bli kul att se hur dom nya deltagarna dansar :D
Ska ni också kolla på det? :)

Veckans blogg

Tänkte att jag skulle börja med veckans blogg eftersom det verkar vara väldigt populärt, vet att många har dagens så därför valde jag att ha veckans:)
Så om du vill vara med, kommentera "jag är med". Vinnare utses nästa fredag :)
Lycka till!

Nya läsare

Måste bara säga att jag är jätteglad, har fått många nya läsare på bloggen som skriver så fina kommentarer :) Tack ska ni ha! ♥

Hoppas att ni gillar min blogg och fortsätter följa den, glöm inte att ni kan följa mig på blogglovin. Glöm inte heller tävlingen som pågår nu, där ni kan vinna en invite till Bloggsvar.se. Det ni behöver göra är att skriva ett inlägg om att ni är med i tävlingen och skriva en motivering till varför just du ska vinna. Skicka sen länken till mig :) Ni har till söndagkväll på er.

Kallt

Har precis varit ute en stund i solen, men enligt mig var det lite för kallt ;P haha. Så nu ska jag invänta lite lunch, under tiden ska jag värma mig i Alexanders famn :)♥

Sol!

Blev jätteglad när min Alexander drog upp rullgardinen i mitt rum förut. Äntligen har solen hittat hit! Så idag ska jag nog gå ut en liten stund och njuta av den :) Lovely! ♥
Gillar ni solen? :)

Sova

Ska snart sova, börjar bli ganska trött.. Men först massa mys med min Alexander förstås :)♥
Hörs imorgon!

Tävling!

Lottar nu ut en invite till Bloggsvar.se :)
Det enda du behöver göra är att skriva en motivering till varför just Du ska ha den inviten. Skriv sedan ett inlägg att du är med i tävlingen och skicka länken till mig. Tävlingen avslutas på söndagkväll.
Good luck! ♥

Torsdagkväll

Har precis ätit lite ost och kex, är ju så himla gott! Så nu sitter jag här med älsklingen och kollar runt lite.. Har inte så mycket att göra. Vad gör ni ikväll?
Snart börjar Göta kanal 3 också, inte direkt mitt program.. Men min familj och älsklingen ska se det :)
Vad tycker ni om den?

Jay och Minnah

Jaha, då har dom själva bekräftat att dom är ett par.. Vad tycker ni om det?

Yoga

Har precis ätit pressad potatis och kyckling med dragonsås, mums! :)
Nu blir det snart ett yogapass med familjen.

Blog of the Year 2010

Rösta på mig, plz!! :)♥
http://apps.facebook.com/blogoftheyear/?blogoftheyear_ref=672877944

Tofflor

Har fått syrrans söta tofflor (fördelen med att ha små fötter). Är ju så mysigt att bara sätta på sig ett par tofflor och bara slappa :) Sådana dagar gillar jag!

Bebis

När jag vaknade idag så möttes jag av ett stort leende från älsklingen.. Han har fått en lillebror! :) Känns jättekul eftersom jag själv också älskar bebisar! ♥ Såg en bild på honom nyss, hur gullig som helst.
Så idag händer det nog inte så mycket, får se vad dagen har att erbjuda :)

Ny design

Är så himla trött nu, har suttit och fixat ny design på bloggen i flera timmar! Är fortfarande inte helt nöjd men det får duga just nu.. Vad tycker ni?
Nu ska jag gå och lägga mig, älsklingen har redan somnat ;)♥

Jay Smith

Lyssnar på Jay Smiths skiva just nu, så himla bra! Alexander köpte den så då passar jag på att gratislyssna lite ;) hihi.. Och gullig som han är så köpte han tuggummi innan han kom hem idag, jag som är tuggumminarkoman tog ett ganska så direkt ;) Min dag är räddad! ♥

Photoshop :)

Blev väckt av mamma för en stund sen, lovade att jag skulle vara lite på"alerten" eftersom hon skulle hämta Alexander på jobbet nu och min lillasyster har en tendens att hitta på bus när ingen ser :) så himla skönt att min älskling inte behövde jobba mer än typ 3½ timme :)♥
Idag blir det först en varm dusch, sen kanske jag ska göra en ansiktsmask men har inte bestämt mig än. Senare idag skulle jag tro att det blir lite yoga :)
Såklart så ska jag leka massa i photoshop också, så himla roligt program! Men svårt innan man vet hur man gör ordentligt...
Vad gör ni idag? :)
Glöm inte min Frågelåda, ni hittar en knapp Fråga under inägget så tryck där och ställ eran fråga :)



Natti natti :)

Nu ska jag och älsklingen sova, han ska upp kl.5 imorgonbitti och jobba.. Känns sådär, men jag får ju som tur är sova vidare :) Men antagligen kommer jag inte kunna somna om igen.
Och välkomna alla nya läsare, jättekul att ni har hittat hit :)
hörs imorgon igen! ♥

Frågelåda

Fick till slut en inbjudan till Bloggsvar.se, så nu mera kan ni ställa frågor till mig via det. Smidigt va? :)


Läppglans

Har äntligen fått hem läppglanset från Face Stockholm som jag beställde från Veckorevyn, så himla bra är det! Läpparna blir jättemjuka direkt. Någon mer som har provat det? :)

Bloggsvar.se

Fick ett tips från en läsare att gå med i Bloggsvar.se, men då behöver man tydligen få en inbjudan för att kunna registrera sig. Finns det någon som har en inbjudan över till mig? :) Då kan ni lättare ställa frågor till mig mm.
Take care ♥// Frida

Snö

Fy bubblan vad det snöar ute! Är så trött på all snö, det blir så kallt  :( Så nu är mamma och Alexander ute och skottar snö för fullt, stackars dom! Själv håller jag mig inne i värmen och bloggar istället ;)
Eftersom jag inte bloggade sådär överdrivet mycket igår så måste ni ju få veta vad jag gjorde. Jag provade nämligen något som jag aldrig har trott att det fungerar, yoga. Jag blev som en helt ny människa efteråt, så får nog ta tillbaka mina förutfattade meningar. Tummen upp för yoga! ↑
Som sagt, jag vet att jag inte bloggar så mycket just nu... Men glöm inte att lämna ett spår efter att ni besökt min sida, ni är guld värda mina läsare! ♥
Take care ♥// Frida

Ny dusch

Äntliiiiigen, mamma har fått med pappa och köpt en ny dusch! Så himla skönt att få slippa typ tusen liter vatten på golvet nu..
Nu ska vi äta lite, sen får vi se vad som händer :)
Take care ♥// Frida

Seg i hela kroppen

Har varit så himla seg idag, men det blir väl så när man inte mår helt hundra..
Tog en stor kopp med te förut, och det gjorde susen ska jag säga!
Just nu leker Alexander med min syster, så jag passar på att blogga lite under tiden :) Tur att jag har en så fin pojkvän som bryr sig om dom små barnen ;)♥
Ikväll ska vi kolla på Wallander- Arvet, en gammal film men dom brukar ju vara bra så.
Vad ska ni göra ikväll?
Take care ♥// Frida

Ont i halsen

Vaknade upp och hade jätteont i halsen idag, gillas inte! :( Vill inte bli sjuk när det är sista veckan på lovet...
Så Alex hade roligt åt mig när vi skulle gå upp idag, för jag bara somnade om hela tiden ;P haha.
Idag blir det väldigt lugnt, ska snart duscha. Sen får vi se vad dagen har att bjuda på :)
Take care ♥// Frida

Tapas

Nu är det dags för lite tapas, så himla gott! Sen får vi se vad kvällen har att bjuda på, har inga planer faktiskt. Vad gör ni ikväll?
Take care ♥// Frida

Gott nytt 2011!

Har inte bloggat så mycket, jag vet men har haft fullt upp..
Jag hade det jättetrevligt igår iallafall, spenderade kvällen/natten med min älskade Alexander, min familj och vänner från campingen :) Så det blev en massa god mat och god dricka mm.
Vad gjorde ni igår?
Eftersom vi inte var hemma igår så ska vi ha trerätters idag :) mums!
Take care ♥// Frida

RSS 2.0