Nytt "tema" på bloggen! Tyck till :)

Hej på er!
Har precis kommit på en liten "egen" grej med bloggen som troligen kommer göra att jag uppdaterar lite oftare här. Vet ju att många har en egen speciell grej som dom bloggar om, t.ex. mode, musik, matlagning mm. Därför tänkte jag också göra något liknande.
Som ni kanske vet så har ju jag en medfödd ryggskada som gör att jag sitter i rullstol, därför tänkte jag vara mer öppen med det för det är faktiskt inget jag skäms för, snarare tvärtom faktiskt! Tänkte att jag ska dela med mig om mina tankar och åsikter kring folks fördomar och jaa, ni vet allt det där.
Vad tycker ni om den idén? Skriv gärna och tyck till! Ni får även fråga mig saker, svaren publiceras på bloggen senare :)

Kommentarer
Postat av: Pinkpiercing - fotoblogg ♥

svar: tack så mycket sötnos! :)

allt bra? :D

2011-05-24 @ 10:52:54
URL: http://pinkpiercings.blogg.se/
Postat av: EMMAS

tack :D din med. detsamma :) kram

2011-05-24 @ 12:46:19
URL: http://perssoneemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0