Tisdag.

Idag har det varit en sån dag då allt har gått i ett, hela tiden. Var ju sjuk hela veckan innan lovet förutom fredagen då jag hade en kort dag, så känns som att jag har kommit av mig helt när det gäller vilka uppgifter, prov och redovisningar vi har. Så har försökt ta reda på lite sånt hela dagen, tror att jag har lite koll nu iallafall ;) Men visst är det trist att vara sjuk precis innan ett lov och sen komma tillbaka och inte veta ett dugg i princip?

Hursomhelst så har jag slutat nu, egentligen skulle jag gått till 15:30 men som vanligt på eftermiddagarna så släpper lärarna oss tidigare, vilket kanske är jätteskönt för alla andra. Men jag då, nej jag måste sitta snällt här och invänta min taxi som kommer 15:45. Känns ju sådär lagom roligt, speciellt när jag vet att jag har läxor hemma som måste göras, ska ha prov imorgon liksom och jag kan inte överdrivet mycket ska jag erkänna.

När jag kommer hem ska jag ta en kopp kaffe med min älskade mamma, brukar vi alltid göra när jag kommer hem från skolan. Mysigt ♥ Sen blir det väl att prata med min Alexander eftersom han slutar jobba kl.16:00. Känner att det här är en sån dag då jag saknar honom lite sådär extra mycket, visst är det en härlig känsla? :) Men ska träffa honom en stund imorgon äntligen, skulle aldrig kunna vänta till fredag känner jag! ♥ Det måste ju ändå vara ett tecken på att jag trivs väldigt bra med honom i mitt liv, eller hur?

Det där var min dag hittills, nu vill jag höra vad ni har gjort idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0