Trött

Åh jag är så himla trött idag! Men inte så konstigt när man har en söt kattunge som ska bråka tidigt på morgonen, blev inte jättemycket sömn. Ska ta mig en uppiggande dusch snart så hoppas jag det blir bättre :)
Skrev ju igår att vi skulle kolla på en Beck-film, men så blev inte fallet.. Alexander hade nämligen inte sagt att det var en utav dom gamla med Gösta Ekman som Beck, men när jag såg det bytte jag kanal väldigt fort ;P Gillar nämligen inte honom utan det ska vara Peter Haber annars får det vara för min del.
Men vi hade mysigt ändå för vi hittade lite andra filmer att se på :) Var så himla pigg igår så det blev inte sängen förrän vid kl.2 ungefär ;P
Idag vet jag inte vad som händer, men ikväll ska iallafall Alexander grilla och jag fixar sakerna här inne :) Ska bli jättemysigt! Det hör ju verkligen sommaren till att grilla, det är ett måste!
Har ni några planer för dagen? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0