Torsdag

Godmorgon på er alla! Eller ja, morgon kanske det inte är direkt men iallafall ;) Har precis gjort mig iordning och målat fransk manikyr på naglarna :) Men tyvärr var jag så klantig att jag skulle leta efter mitt läppglans alldeles för tidigt så det hann inte torka, så en nagel blev ju helt sönder ;P får fixa det sen.
Just nu sitter jag precis som igår i köket med älsklingen som pluggar körkortsteori, lillasyster som spelar kort med våran katt ;P haha så söt!
Vet inte direkt vad dagen har att bjuda på än men något blir det säkert :) Blir eventuellt en promenad senare om man kommer ut härifrån vill säga :P Står en grävmaskin på våran tomt just nu nämligen, vet inte riktigt vad dom ska göra.
Vad ska ni göra idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0