Tisdag

Alltså nu börjar det här bli väldigt tråkigt, ännu en dag med tråkigt väder! Man blir ju helt knäpp av det, åtminstonde jag för jag blir så himla trött och orkar typ ingenting..
Så idag blir det väl som dom andra dagarna blivit, bara sitta här och slappa. Vill ju ha sol! Ska såklart busa lite med katten också, hon är riktigt busig idag :) Hon är det speciellt sådär 7 på morgonen då man helst av allt bara vill sova, men nejdå då vill hon att man ska gå upp. Precis som en riktig lite bebis ;P
Senare ska jag packa lite också eftersom vi åker till husvagnen på torsdag, längtar grymt mycket! Det här är verkligen den bästa sommaren! Får umgås med min underbara älskling hur mycket som helst, ska bli så mysigt att fira midsommar med honom! Jag älskar dig Alexander ♥

Kommentarer
Postat av: Sofia - Foto, mode & personligt

Var med i veckans blogg eller någon utav mina andra tävlingar? :)

2011-06-21 @ 15:24:06
URL: http://smnmode.blogg.se/
Postat av: Sofia - Foto, mode & personligt

Kul att du är med och tävlar!

Lycka till och ha en bra dag :)

2011-06-21 @ 16:33:10
URL: http://smnmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0