Sommarlov

Nu är det bloggdags igen! I skrivande stund sitter jag i köket med min laptop bredvid Alexander som pluggar till sitt körkort, (ska göra iallafall ;P).
Äntliiigen är det SOMMARLOV! Som jag har längtat! Nu är det bara det riktigt varma vädret som fattas, här är det molningt och blåsigt idag. Känns ju inte jättekul eftersom man helst ska ta en liten promenad med min och Alexanders katt en gång om dagen, men hon fryser ju bara då stackarn :( Så istället ligger hon nu och sover på en utav köksstolarna. Hon växer så det knakar kan jag lova :) En riktig buskatt är vad det är.
Så vad ska man hitta på under lovet då? Ja, jag har faktiskt inte jättemånga planer. Ska såklart vara med Alexander och under midsommar och en vecka efter ska vi ner till min familjs husvagn och bara ta det lugnt :) Ska bli underbart! Och Pärlan ska såklart också få följa med :) Sedan blir det väl en massa sola om vädret tillåter men det får vi hoppas! :)
Vad ska ni göra i sommar?
Nu är det dags för lite mat, fiskpinnar och potatismos står på menyn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0