Produkterna har kommit

Yes, är superglad! Fick det efterlängtade smset tillslut så nu har jag fått hem grejerna :) Jag beställde ju inte så mycket till mig den här gången, men dom här grejerna blev det :)
Ett badlakan för endast 99:-
Peelande ansiktsmask med doft av tropiska frukter, luktar gudomligt!
Så gissa vad jag ska göra nu? Jo jag ska ta mig en dusch och sen ska jag såklart prova ansiktsmasken! Kommer med en rapport senare! :)
Förövrigt har mamma, pappa och syrran åkt till husvagnen över helgen så nu är det bara jag, Alexander och Pärlan hemma men det är riktigt mysigt det också :) Lite tystare bara ;D
Har ni haft en bra dag?

Kommentarer
Postat av: en blogg om 5 systrar

Blev du DAGENS BLOGG?!

för att få reda på det är det bara att kika in på vår blogg=)



PUSS Systrarna Backström ;*

2011-06-17 @ 21:22:19
URL: http://systrarnabackstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0