Mycket har hänt sen sist

Min uppdatering av bloggen är verkligen usel! Och förlåt för det! Ska försöka ta mig i kragen eftersom jag faktiskt går på ett efterlängtat sommarlov imorgon och då har jag ju massor med tid att blogga :)
Har hänt massor sen jag skrev sist, men det största är att jag och älsklingen har skaffat en katt tillsammans! Våran älskade Pärlan, 11 veckor gammal :) Bjuder på en bild här nedan.
Så nu blir det många fina och roliga år som man får följa henne :)
Sedan är det en del stora grejer som händer imorgon, dels är det ju att jag går på sommarlov men sen finns det även en annan stor sak. Jag och Alexander firar 1 år tillsammans ♥ Tiden har gått så himla fort! Han har tydligen hittat på något inför imorgon, har försökt att få honom att säga något men inte lyckats så är lite nervös :) Du är bäst älskling! ♥
Avslutar inlägget med en fråga till ER: Har ju börjat rikta in mig mer på mitt funktionshinder när jag skriver, tycker ni att det är intressant eller tycker ni att temat ska vara något annat?



Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du smakat Ben and Jerrys någon ggn? (Det har väl alla? :) hihihih...)

Har du någon favoritsmak eller någon smak du kanske avskyr? :D PÖSS!

2011-06-15 @ 11:26:29
URL: http://lindshe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0