Lång väntan

Hej alla fina läsare! Hoppas allt är bra med er? Nu är det dags för lite uppdatering igen.
Den här dagen blev faktiskt inte lika seg som jag trodde, har allt gjort lite saker iallafall. Hjälpte mamma lite förut när hon skulle baka bröd, fast det blev inte jättebra när jag gjorde det så jag lät faktiskt Alexander göra det ;P haha. Hade ju annat för mig liksom ;) Men resultatet blev kanon!
Sen var det dags för lite telefonsamtal tyckte jag.. Nejdå, men blev ett samtal till Transportstyrelsen och såklart var det kö. Men kom fram tillslut, och hon jag pratade med var jättetrevlig så tummen upp för det! Är nämligen så att jag skickade in en ansökan om körkortstillstånd i mars i år och har inte fått det än, och både jag och hon som jag pratade med tyckte att det var lite väl lång tid att vänta så hon skulle göra allt hon kunde för att det skulle snabba på lite. Så nu är det bara att hoppas på det bästa! :) Tycker faktiskt att det är dåligt att bara för att man har något funktionshinder eller likande så ska allt ta så mycket längre tid. Vill ju börja med mitt körkort snart...
Och för ett tag sen åt jag lasagne som mamma hade gjort, helt underbar är den! Så nu är jag mätt och glad :)

Kommentarer
Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Tack så jättemycket! :) Du, vad skulle du "vilja bli när du blir stor"? Liksom.. ad vill du jobba med i livet? :) Kramar



Förresten, glöm inte att vara med och tävla jätteenkelt om 900:- på H&M hos tourn.se som jag samarbetar med :) Här ---> http://www.tourn.se/taevling/bloggtaevling/vinn-900-kr-presentkort-paa-hm/?rID=79

2011-06-21 @ 19:51:59
URL: http://sannalitens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0