Familjen hemma igen

Nu är det fullt hus igen :) Familjen har kommit hem från husvagnen. Ganska skönt faktiskt, gillar när det är mycket folk omkring mig, är inte den som gillar när det är tyst direkt. Men ingen av oss är jättesocial idag, antagligen beror det på vädret. Jag har nämligen fått jätteont i huvudet, känns som att det väger flera ton ;P haha. Nästan så att jag önskar att det kunde bli lite åska faktiskt så att det blir lite ordning på vädret.
Har även suttit och tittat i nya Oriflame-katalogen, finns så himla mycket produkter nu och väldigt mycket rea under sommaren! Jag ska bland annat beställa ett par snygga solglasögon till mig den här gången, sen får vi se hur mycket andra beställningar jag får in :)

Kommentarer
Postat av: SOFIA

Hoppas du får en fin Måndag! KRAM

2011-06-20 @ 01:08:37
URL: http://sofiahanden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0