Bigarråer

Åh jag är så himla glad! Kan tyvärr inte säga varför just nu, men det kommer en annan dag :)
Tog mig nu lite tid till att blogga, ska ju försöka skärpa mig med uppdateringen.
Har faktiskt gjort lite sen jag skrev sist, men inte överdrivet mycket då ;) Jag och Alexander var ute och plockade ner mogna bigarråer från mitt träd, äntligen har jag fått rätt så många! Brukar annars vara så att fåglarna hinner före. Är ju så himla gott! Har ni ätit det någon gång?
Nu ska jag nog spela lite kort snart med syster och Alexander och senare ska jag mysa lite med Pärlan som just nu ligger på köksbordet och tittar på mig :) Det är verkligen världens gulligaste katt!

Kommentarer
Postat av: tovesegnablogg.blogg.se - tove - en tvillingsyster

Ja super härligt. :D

2011-06-16 @ 19:24:55
URL: http://tovesegnablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0