Min sommar

Hej på er alla fina!
Har kommit efter med bloggandet... igen! Jag vet. Har tänkt flera gånger att jag ska in och skriva lite, men har liksom inte haft något speciellt att skriva om. Men nu tog jag mig in här och tänkte skriva några rader så att ni vet att jag lever! ;) haha.
Hur har eran sommar varit hittills?
Min har varit toppen, trots det tråkiga vädret! Var ju iväg till husvagnen med älsklingen och min familj, och den första veckan var underbar med massa sol! Så då fick jag färg kan jag lova :) Men sen kom allt tråkigt regn så vi åkte hem då den 4:e som jag skrev. Och det var ju inte enbart pga regnet, Alexander skulle ju hem och skriva körkortsprovet och köra upp den veckan. Vet ni vad det bästa var, han klarade det! Så nu har han körkort, vilken frihet liksom!
Så det blev faktiskt ytterligare en vecka i husvagnen sen, då älsklingen såklart körde och då trivdes han kan jag lova :) Men efter den veckan har vi hållit oss hemma, först lite hos honom, sen hos mig.
Veckan som varit nu har varit ganska tyst och ensam, Alex har äntligen fått jobb nu så jag blir ju ensam om dagarna! Men har haft lite sällskap av goda vänner, så det har varit okej :)
Berätta gärna om er sommar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0