Sjuk

Hej på er alla läsare! Har varit borta från bloggen alldeles för länge nu, men det har inte varit av egen vilja ska ni veta. Det är nämligen så att jag åkte på den hemska influensan i söndags så har legat med 40 grader feber och det släppte inte förrän igår, då jag blev megaförkyld istället! Men hellre det än feber :) Så där har ni anledningen, det har varit sängen som varit mest lockande faktiskt som ni kanske förstår.
Men både igår och idag har jag varit uppe en del, känner mig fortfarande väldigt hängig så blir ingen skola imorgon heller. Bättre att bli helt frisk innan man går dit igen :)
Mitt ♥ åkte tyvärr också på något liknande, han var hängig på jobbet häromdagen och sen fick han feber på kvällen :( Men som tur är har han ett väldigt bra immunförsvar så han är relativt bra igen :) tur! ♥
Vad har ni haft för er den här veckan, berätta! :)

Kommentarer
Postat av: d

http://scenbloggen.com/claudiaandreea/

2011-02-17 @ 12:08:40
URL: http://scenbloggen.com/claudiaandreea/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0