Min dag på stan

Blev visst lite senare än jag trodde med det här inlägget, men kom lite annat imellan ;) Blir ju så ibland, bland annat så var min bror här så bäst att umgås med honom lite :)
Hade iallafall en rolig stund på stan med Erica idag! Blev även lite shopping för min del, var ju inte riktigt det jag tänkte mig men jaja, det var billigt ;P hehe. Och nöjd är jag också så! Bland annat köpte jag den där toppen från Ginatricot som jag pratade om, här har ni en bild på den.
Sen köpte jag även en huvtröja från BikBok för bara 99kr!! Helt amazing, så kunde ju inte motstå. Blev även två nagellack därifrån också ;)
Efter det blev det bland annat en fika och massa prat förstås ;) En riktigt trevlig eftermiddag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0