Igår

Hade en superbra dag igår! Lite synd var ju att det inte blev någon tatuering som jag hade bokat tid för, han blev tydligen sjuk så får skjuta upp det en vecka. Typiskt! Men som sagt, min dag blev kanon iallafall :) Ska lägga in några bilder när jag kommit hem från skolan.

Dagen började med att min familj kom in och sjöng så fint för mig, gulligt! ♥ Sen fick jag presenter: En rosa flispläd och handdukar i olika storlekar av familjen, alltid bra att ha :) Sen fick jag sängkläder med playboy-kaninen på av älsklingen, precis som jag velat ha hur länge som helst! :)

Under dagen åkte mamma, älsklingen och jag och uträttade lite ärenden. Då fick jag även en bukett med rosa tulpaner av mamma, hur fina som helst!

På seneftermiddagen kom min bror och gratulerade mig, fick en jättefin glasskål av honom + en massa godis :) Så nu har jag hur mycket godis som helst! haha. Då fikade vi med tårta och kaffe och pratade lite skit :) Efter ett par timmar blev det en av mina favoriträtter, lasagne! ♥ Kunde inte blivit bättre.

Strax efter kl.20 kom Alexanders föräldrar på lite fika, fick jättefina ljus av dom! :) Men tyvärr åkte dom hem strax efter kl.21 så nu saknar jag honom som bara den igen! Men som tur är så är det ju inte långt kvar till fredag ♥



Kommentarer
Postat av: Lotta Arnehed

Vad kul dina poster är! kommer med all säkerhet att läsa dina poster igen! =) Hoppas du har en kul vardag :p

2011-02-22 @ 14:27:07
URL: http://jade.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0