Helgen

Hej på er! Som ni vet så brukar jag tyvärr inte hinna blogga så mycket på helgerna men har absolut inte glömt er, ni ska få en liten update om vad som hänt för mig i helgen :)
Fredag: Blev mest en lugn dag, lite filmmys med min syster tills älsklingen kom. Men blev även en film då med, som jag köpte i fredags :) Riktigt bra! På kvällen blev det Let´s dance :) Vilket drama det blev med Alexander Ryback, men han repade sig väldigt fort måste jag säga ;)
Lördag: Då gjorde vi inget speciellt. Alexander och jag satt och spelade kort hela dagen nästan, o såklart en massa mys :)♥ På kvällen kollade vi och min familj på Melodifestivalen och hade mys :)
Idag: Har det inte hänt ett dugg faktiskt, slappat hela dagen och passat på att mysa massor med mitt ♥ som åkte hem alldelles nyss :( Så nu ska jag kolla på Wallander lite tror jag, sen får det blir en dusch.
Vad har ni gjort i helgen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0