Fika

Då var man vaken igen då, eller ja jag vaknade ju för typ två timmar sen ;p Typiskt när jag väl får sova, då kan jag nästan aldrig det! Istället vaknar jag jättetidigt och är pigg som bara den. Men då får jag ju ut mer av dagen och det är aldrig fel ;).
Ska snart göra mig iordning, fixa hår och makeup :) För senare ska jag in till stan och träffa en tjejkompis och ta en fika o snacka lite skit, ni vet som vi tjejer gör liksom ;) hehe. Har även sett en jättesnygg topp från Ginatricot som jag funderar på att köpa, men vet inte än. Den kostade ju bara 149:- så var ju väldigt billigt, men vi får se hur det blir :)
Dagens fråga: Vad ska ni göra idag?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0