Tillbaka än en gång, med en ny funktion på bloggen!

Jajjemen, det stämmer! Tänkte ju att eftersom jag inte har bloggat på sjukt länge nu igen så måste jag ju gottgöra det på något sätt, så numera kan ni skriva till mig i min gästbok som ni hittar nere till höger bland mina länkar :) Det kommer även att dyka upp fler funktioner under tidens gång.

Självklart har det hänt en massa sen jag bloggade sist, har ju dels haft en kanonsommar men familj, pojkvännen och mina vänner! Sedan har ju skolan satt igång igen, och jag måste säga att det var skönt att börja igen. Men det har förstås inte bara varit frid och fröjd i skolan, men så är det väl alltid :)

Sedan har jag också kommit igång med lite träning, tack alla ni som tjatade på mig att jag skulle komma dit, sjukt roligt! Så nu är det träning som gäller varje måndag framöver, och mer träning ska det självklart bli :)

Vad har hänt i era liv då? Dela gärna med er!

Take care ♥// Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0