Måndag..

Jaha då var även den här helgen slut och det är dags för en ny vecka med nya möjligheter...
Som jag skrev igår så trodde jag att jag inte skulle hinna blogga något på dagen idag, men joho då, här är jag! ;)

Nu sitter jag i skolan och har precis haft indval.. Laddar inför prov på nästa lektion som är om en kvart.. Önska mig lycka till! ;) Ämnet är Projekt & Företagande. Men det går nog bra, det känner jag på mig :)

Sedan har jag naturkunskap, vilket inte är det roligaste ämnet precis, menmen...

Men mest taggad är jag inför träningen i eftermiddag med härligt folk :) Ska bli riktigt nice att få röra på mig igen känner jag!

Men nu är det provdags :)

Take care ♥// Frida

Kommentarer
Postat av: Isabella

Hoppas det gick bra på provet Frida, o att du tränade lite för mig med! Kram!

2010-09-27 @ 22:37:32
URL: http://bellii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0