Tråksöndag..

Nu har jag inte bloggat sen i fredags, så tänkte att jag skulle sammanfatta min helg lite :)

I fredags efter skolan satte jag mig lite vid datorn och softade till lite Lady Gaga i väntan på att älsklingen skulle komma.. Och som tur var, så dröjde det inte alls länge :) Så då blev det massa mys när han kom, och en god middag och sedan avslutades kvällen med att titta på idol :) Men måste ju säga att det fanns andra som var sämre än Linda i fredags, eller vad tycker ni?

Igår vaknade både jag och Alexander ganska tidigt, vet inte varför men jaa, då får man ju ut mer av dagen :) Och mycket nytta gjorde jag måste jag säga!
Efter frukosten blev det en ca 8km promenad tillsammans med mamma och älsklingen, riktigt skönt och med bra sällskap är det aldrig fel! ♥
Även gårdagen avslutades med god mat (paprika med köttfärsfyllning och grönsaker + nachochips) och mys framför tv:n.

Och så har vi idag... Då blev det lite för tidigt födelsedagsfirande för pappa som fyller på tisdag, så det kom lite släkt och åt en massa gott :) Ganska trevligt, men det räckte med några timmar ;) haha.
Sen åkte älsklingen hem precis nyss, inte kul :( Men han kommer tillbaka på fredag igen som tur är :) Längtar! ♥

Vad har ni gjort i helgen? :)

Take care ♥// Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0