sååå irriterande!

Nu börjar jag faktiskt bli lite smått irriterad, för inte blev det något svenskaprov idag heller! Nu sa hon att det ska bli på fredag, så vi får väl se... Men på fredag har jag också prov i naturkunskap så det känns väl inte jättebra..

Har precis gjort ett "provval" på valbara kurser till nästa år, fanns rätt mycket att välja på så det var kul :) Men det riktiga valet blir efter jul sen...

Sitter just nu och har näthandel B, men har inte så mycket att göra just nu så jag tänkte att jag skulle passa på att blogga lite :) Blir ju roligare nu när jag roligt nog har sett att mina besökare har ökat, riktigt kul! och varmt välkomna till alla, både nya och gamla läsare! :)

Fick nyss ett glädjande besked också, det blir ingen samhällskunskap idag så jag slutar kl.13:00 :) Men eftersom min taxi kommer 14:25 och jag ska möta han från psykologikursen kl. 15 så stannar jag kvar tills taxin kommer...

Vad har ni för er idag då? :)

Take care ♥// Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0