Onsdagmorgon.

Usch vad trött jag är! Tror jag sov alldeles för lite inatt, men jag har mig själv att skylla ;p

Nu är jag i skolan igen, har praktisk marknadsföring B.. Känns väl inte jättepepp idag, men det funkar. Efter den här lektionen vankas det antagligen prov, igen... Den här gången i Svenska B, antiken... Hoppas på det bästa :)
Sen vet jag inte hur resten av dagen ser ut i skolan, men det märks.

Sedan ska jag och en till från psykologikursen iväg till ett dagis och göra en uppgift som vi har fått, ska bli kul faktiskt! Annars blir det nog en väldigt lugn dag skulle jag tro, lite plugg kanske..
Uppdaterar mer sen!

Take care ♥// Frida

Kommentarer
Postat av: Laila

Är det en intressant kurs :D

2010-10-20 @ 23:17:39
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0