Ny vecka, nya möjligheter! :)

Jaha, då var det måndag igen! eller ja, snart har hela dagen gått men ändå :)
Jag har haft fullt upp hela dagen så därför har jag inte hunnit blogga förrän nu.

Vad har hänt idag då? Jo, jag började min skoldag med psykologi som faktiskt var riktigt spännande idag :) Men det var först efter den lektionen som all lycka började :)
Precis när andra lektionen var påbörjad fick vi ett glädjande besked om att det inte blir någon lektion imorgon, så det betyder att jag är ledig imorgon, förutom utvecklingssamtal som jag ska ha kl.13 :) Gillas!

Sedan var det dags för naturkunskap, hemskt! Men glada nyheter där också :) våra labbar är färdiga nu så det betyder att jag börjar typ 12:30 varannan torsdag! :)

Så det här har varit en bra dag måste jag säga, som sedan avslutades med träning på Campushallen :) Gick riktigt bra!

Om jag inte skriver förrän sent imorgon så beror det på att jag ska till min älskling och mysa lite ♥ Bara så ni vet läget :)

Hur har ni haft det idag? :)

Take care ♥// Frida

Kommentarer
Postat av: Din älskling <3

massa mysa imorrn älskling, hela tiden <3 jag älskar dig mest av allt i hela varlden <3

2010-10-25 @ 19:44:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0