Not good!

Nu har det gått ett tag sen jag bloggade, igen! Inte bra, men tappar verkligen suget ibland :( Men jag fösöker än en gång :)

Under tiden jag har varit borta härifrån så har jag lagt en massa tid på skolan, har mycket som ska göras nu innan det efterlängtade lovet! Men det ser bra ut än så länge och mycket är tack vare min fina pojkvän som har hjälpt mig nu inför de kommande proven! <3

Sedan är ju min träning i full gång också, det är verkligen superkul! Jag sätter upp nya mål för varje gång, så känner mig otroligt peppad.

Och helgen som precis tog slut har jag spenderat med min älskling hemma hos honom, hur mysigt som helst! och eftersom jag har sååå svårt att slita mig från honom så stannade jag in i det längsta, alltså till imorse :) Nu får jag vänta tills imorgon innan jag får träffa honom igen, kände att det skulle bli för långt att vänta till på fredag annars, så det blir kanon! :) Jag älskar dig mest av allt i mitt liv Alexander! <3

Vad har ni gjort i helgen?? :)

Take care ♥// Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0