Memories

Skönt, nu har vi fixat med psykologiarbetet! Nu ska vi bara skriva om det också :) Det gick superbra, barnen var sååå söta! :) Och det var ju lite extra kul eftersom jag själv har gått på fritids där en gång i tiden, men nu är det ju dock lite modernare ;)


Jaa, ni ser ju själva hur roligt det såg ut när jag gick där ;P

Iallafall, gamla minnen och träffade även personal som jobbade när jag gick där :)

Nu blir det lugnt resten av kvällen tror jag, ska ringa älsklingen så fort han är redo :) Mysigt!♥

Tänkte även säga till både gamla och nya läsare, att har ni något önskemål om vad jag ska blogga om så säg till! Eller om ni har några andra synpunkter :)

Take care ♥// Frida

Kommentarer
Postat av: Claudia

tack! ja det blir ju så ibland. plus att det är mitt första år på universitet och alla säger att då är man ovan och det känns lite svårt :/

2010-10-20 @ 18:33:21
URL: http://claudiias.blogg.se/
Postat av: Laila

Ser trevligt ut ;) hoppas det går bra med projektarbetet!=)

2010-10-20 @ 21:52:50
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0