Lyxkväll efter en slitsam dag!

Så himla skönt, provet i samhällskunskap kändes kanonbra! Länge sen jag kände en så bra känsla efter ett prov :) Så nu hoppas jag att det blev lika bra som det kändes..

Sen blev det stan med Therese, så vi åt på Taco Bar och avslutade med glass som hon bjöd på, snäll som hon är! Efter det blev det en tripp till Gina tricot där jag hittade en kanonfin ring som jag blev totalkär i! Så jag tyckte att jag var värd den :)

När jag kom hem var det dags för nästa slitsamma arbete, städa rummet! ;p Inte det roligaste, men det blir ju så fint efteråt :) Och som tur var fick jag hjälp av min syster, Tack snälla!
Så efter det tyckte jag att jag var värd lite lyx, så nu sitter jag här med hårinpackning och ansiktsmask (bestående av avokado och valnöt). Kan inte bli mycket bättre nu! Jag mår toppen :) Har så fina vänner, en bra familj och en helt underbar pojkvän! ♥ Vad mer kan man önska sig?? :)

Vad har ni gjort idag? :)

Take care ♥// Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0