Lucky :)

Blev en relativit tidig kväll för mig igår ändå, somnade gott efter min lilla lyxkväll och efter att fått prata med min älskling :)♥

Idag då: Hade projekt och företagande på morgonen i 90min, väldigt rolig kurs men mycket som ska läras in ;) Men det går galant måste jag säga!
Nu sitter jag här och bloggar pga att jag har håltimme till 12:30, väldigt segt :( Men såklart bra om man har lite att plugga. Men då får ju jag lite extra bloggtid också, och det gillas!

Efter lunch har jag praktisk marknadsföring B då jag ska fortsätta med planeringen inför min skyltning som jag ska genomföra.. Känns väl lite sisodär eftersom det tyvärr inte blev riktigt enligt mina planer :(
Men iallafall, sen avslutar jag dagen med Inköp och Varuhantering.

Sen blir det stan en snabbis, ska fixa lite grejer men det tar inga tider... Så kommer hem skapligt ändå :) Så jag bloggar mer då!

Ska avsluta med att säga att jag kan inte bli mycket lyckligare än vad jag är nu, trivs så himla bra med mitt liv! Mycket är tack vare Dig min älskade Alexander, Jag älskar dig! ♥

Take care ♥// Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0