Happy! :)

Äntligen är humöret på topp igen! Det har ju som sagt inte varit riktigt min dag idag... Men allt löste sig verkligen när jag fick träffa min fina pojkvän idag, du får mig alltid att må så himla bra Alexander! <3

Vi tog en fika på ikano idag, jättemysigt! Sedan gick vi och kollade runt lite, fanns en del fint :) Typiskt när man inte har så mycket pengar för tillfället! Men jag klagade inte eftersom jag hade honom vid min sida ♥

Nu blir det snart en varm dusch och hårinpackning + ansiktsmask :) Härligt härligt!

Hur har eran dag varit? :)

Take care ♥// Frida

Kommentarer
Postat av: din älskling <3

vi hade det mysikt på ikano älskling, o min kaka var godare än din hihi puss på dig <3

2010-10-19 @ 21:06:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0