Det gör ont!

Usch, har så fruktansvärt ont i halsen idag! Inget kul alls :( har varken tid eller lust att bli sjuk nu..

Det blev tyvärr inget bloggande igår pga att jag var borta hela dagen och sen var jag inte 100% frisk när jag kom hem igår, så hade ingen ork.. Sorry!
Men jag kan meddela att utvecklingssamtalet i skolan gick bra och sedan hade jag en jättemysig eftermiddag och kväll tillsammans med min fina pojkvän hemma hos honom ♥

Idag ser dagen ut såhär: Nu har jag Praktisk marknadsföring B och håller på med en planering inför en skyltning som jag ska genomföra om ca 1 månad. Riktigt kul, men mycket som ska fixas!
Sedan är det ganska lugnt tills kl.13 ungefär, då är det prov igen! Den här gången handlar det om samhällskunskap. Wish me luck!

Efter skolan blir det en tur till stan för att träffa Therese, det ska bli roligt! :)

Skriver senare, om jag inte skulle bli sämre under dagen :)

Take care ♥// Frida

Kommentarer
Postat av: Laila♥

ha så kul med therese=)

2010-10-27 @ 13:12:36
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: ♥ L A I L A ♥

jag har med ont ihalsen :(

2010-11-11 @ 14:08:47
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0