Utvilad :)

Jag känner mig så enormt utvilad idag! Allt är på topp, världens bästa känsla! :)

Började skolan precis så det blev en rejäl sovmorgon :) Men har äntligen hittat min älskade lilla digitalkamera, så satt och tog lite flummbilder innan jag åkte ;P Lägger ut på bloggen i eftermiddag! Så nu kan ni förvänta er att det blir mer bilder här, vilket kanske kan vara lite roligare :)

Så idag som sagt, kom till skolan för ca 1 timme sedan och har bara en lektion kvar efter den här :) Slappt som bara den! Men fy mig som sitter och bloggar på lektionstid ;p (kan skylla på att jag redan har gjort så mycket som ska göras idag på lektionen). Men vad gör man inte för sina bloggläsare liksom!?

Sen ska jag hem och plugga till psykologiprovet som är imorgon, handlar om psykiska störningar den här gången. Är så trött på alla prov som hela tiden kommer på löpande band, blir liksom plugg hela helgen pga prov på måndag och hur kul är det?? Nooot! Men måste göras!

Nu ska jag fortsätta planera min julskyltning, så skriver mer i eftermiddag :)
Skriv gärna och berätta vad ni gör för skoj idag :)

Take care ♥// Frida

Kommentarer
Postat av: ♥ L A I L A ♥

skönt att du mår bättre=)

2010-11-11 @ 14:09:14
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0