Sovmorgon :)

Hur många gånger kan jag stolt säga att jag inte börjar skolan förrän nu?? Typ aldrig! Men idag är en sån dag då jag kan säga så och det komemr vara så varannan torsdag, helt underbart!

Så nu har jag Praktisk Marknadsföring B och fixar med min skyltning som kommer ske inom bara ett par veckor, ska bli kul :)
Sen har jag bara en lektion till, sen är den här skoldagen över :) Då ska jag städa och plugga lite tror jag.. Och såklart ringa och prata med finaste pojkvännen på jorden, det är ett måste ♥

usch, har svårt att bestämma mig... Funderar på en piercing i stil med den här bilden


Vad tycker ni??
Den är ju liten men ändå väldigt fin tycker jag.. Men jag vet inte..

Take care ♥// Frida


Kommentarer
Postat av: Melissa

Snygg piercing ;)

2010-12-01 @ 16:36:33
URL: http://meliissah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0