Nya händelser på bloggen!

Vet verkligen inte vad som har hänt med mig, men kan inte sova om nätterna! Inte bra alltså :( Så om någon har något bra tips om hur man blir trött snabbt så är jag tacksam om ni delar med er.

Så istället för att sova sitter jag på mitt rum och tittar på mitt presentkort från Guldfynd som jag nämnt tidigare.. Tanken är ju att jag ska träffa älsklingen på ikano imorgon, och då tänkte jag köpa något för mitt presentkort på 300 kr :) Men jag vet verkligen inte vad jag ska köpa, har ni något förslag??
Eftersom det inte blev så mycket med den där Temaveckan på bloggen så tänkte jag starta lite andra grejer på bloggen istället, tills jag får in nya förslag på teman.
T.ex. kommer jag Hissa & Dissa varje söndag, sedan kommer jag ha en Frågestund varje onsdag, (förutsatt att ni har skickat frågor till mig). Det kan vara vilka frågor som helst, lovar att svara er så bra jag bara kan. Era frågor kan ni skicka till min mejl: [email protected].
Take care ♥// Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0