Lååång skoldag..

Jaha, sitter i skolan och gör inget speciellt egentligen... Är redan klar med allt som ska göras, så passar på att blogga lite :)

Jag blir så arg, bara för att onsdagar är min enda tidiga dag i veckan så lägger dom såklart Öppet hus på skolan som man måste vara med på.... Det betyder att jag är i skolan till 19:30 ikväll och det är ju verkligen superkul! tack...
Iallafall, fick äntligen tillbaka svenskaprovet idag och jag fixade det galant! :) Lite glädje den här dagen iallafall..

Men helt dåligt blir det inte i eftermiddag ändå, för min älskling kommer hit och är med mig under kvällens gång ♥ Underbart! Så går tiden iallafall lite fortare :)

Till temaveckan då.. Kommer att bli en ändring på tema, pga vissa saker... Så alltså kommer jag inte att fortsätta med nuvarande tema, mer info om det´nya kommer.. Har ni någa önskemål så får ni såklart säga till! :)

Take care ♥// Frida



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0