Härliga tisdag!

Idag är en sån där härlig dag då allt känns så himla bra :) Allt flyter på och jag mår jättebra, mycket är nog för att jag sov ett fler antal timmar inatt, jätteskönt. Så nu är jag utvilad och redo för nya utmaningar!

På tal om utmaningar förresten, är ju med i "Utmaningen" (träningen på måndagar) där vi tränar för att nå våra individuella mål. Ett av målen vi skitar emot är Berlin Marathon 2011, snacka om upplevelse att få åka dit och tävla :) Så sitter här och funderar på om jag ska ta och anmäla mig faktiskt, inte varje dag man får en sån chans! Men får åka hem och prata lite med mamma och pappa först :)

Vad gör jag idag då? Jo just nu har jag näthandel, väldigt slappt så passar på att blogga lite :) Sedan har jag samhällskunskap i 90min :(
Men efter det ska jag träffa min älskade pojkvän, lovely! ♥
Ikväll måste jag plugga, ska läsa en bok i svenskan till imorgon :/ Skittråkig är den verkligen...

"Temaveckan" är igång och nästa person ut är min älskade lillasyster, så håll utkik! :)

Take care ♥// Frida

Kommentarer
Postat av: L I N N ♥ - allt och lite till!

sv; ja, dom är jättesöta! :D

2010-11-16 @ 15:56:50
URL: http://liinnmagnusson.blogg.se/
Postat av: laila

Haft en bra dag ?=)

2010-11-16 @ 21:23:00
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: b .

Någon som vet hur man ändrar storleken på bloggen?:)

2010-11-16 @ 21:29:48
URL: http://iamsoperfect.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0