Härliga måndag, not!

Okej måndag igen, fasen vad helgerna måste gå fort hela tiden! Känner mig inte riktigt pepp för skolan just nu, har så himla mycket som ska göras innan det blir jullov om 3 veckor.. Ja shit, 3 veckor!! Lovely :)
Men som tur är så har jag min fina Alexander som peppar mig i allt, tack älskling! ♥

Fick lite exta ledig tid nu så tänkte att jag skulle skriva lite, men har inte så jättemycket att komma med egentligen... Ska ut på mattelektion om ca 40min sen ska jag hem och plugga inför provet i näthandel som är imorgon. Ni hör ju själva, inte speciellt roligt ;P

Vad gör ni för kul idag då?

Take care ♥// Frida


Kommentarer
Postat av: Laila

kul med prov inom näthandel :) intressant :)

2010-11-29 @ 19:06:09
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: Din Alex<3

Klart jag peppar dig älskling :) jag vill ju ditt bästa förstår du väl :) jag vet att du är bäst på allt <3 jag älskar dig <3<3<3

2010-11-29 @ 19:55:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0