Frisk och glad igen! :)

Nu är jag äntligen på topp igen, och det betyder blogga massor! :D Min feber gav äntligen med sig till slut.
Jaha, blev ju som sagt ingen skola för mig i måndags eftersom jag inte mådde helt bra... Så jag gick igår och det var faktiskt skönt att komma tillbaka :) Har ju haft lite i tankarna dom senaste dagarna så det var skönt att fokusera på något annat.
Iallafall, idag är det studiedag! Så om ett par timmar ska jag åka hem till min finaste och mysa med honom hela dagen ♥ Vi har förövrigt varit tillsammans i 5 månader idag, dom bästa månaderna i mitt liv!
Måste antagligen plugga lite där också, för jag har prov på fredag igen :/ Men men, bara jag får vara med killen i mitt liv så är jag nöjd :)
Vet inte riktigt när jag kommer hem igen, men om det inte blir för sent så lovar jag att blogga ikväll :)
Take care ♥// Frida

Kommentarer
Postat av: Din älskling <3

det är mysigt med dig här just nu, massa pussar nu o lite chips med <3<3<3 älskar dig snygging <3<3<3

2010-11-10 @ 14:59:43
Postat av: Laila

Det låter bra =9

2010-11-11 @ 21:58:37
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0