Yes!!

Humöret är på topp! Idag har jag verkligen hållt igång, först blev det ca 1 timmes promenad (riktigt smart av mig att ta promenaden så tidigt som möjligt, för nu regnar det som bara den). Sedan blev det lite vila och mat på det och sedan var jag igång igen. Då tog jag fram min Roller Slide, en riktigt bra grej vill jag lova och för er som inte vet vad det är så bjuder jag på en bild här :) Riktigt bra träning för magen!



Den rekommenderar jag starkt!

Jaa det var dagens träning det och känner mig riktigt stolt :) Nu sitter jag här med färg i håret, måste ju se bra ut till på fredag då det blir skolavslutning och min bror tar även studenten, skönt för honom!
För övrigt är jag väldigt trött idag också, men är väl inte så konstigt kanske så det blir sängen tidigt ikväll med könner jag ;p Så jag skriver mer imorgon :)

Take care // Frida

Kommentarer
Postat av: Isabella

Sa du att den var bra för magen? Här ska inhandlas en Roller Slide, den saken är ju helt klar!



Kram! ;)

2010-06-10 @ 15:36:06
URL: http://bellii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0