Underbar dag!! :)

Usch, har kommit fram till att jag sover alldeles för länge... Iallafall nu när solen äntligen är framme, då vill jag ju inte sova bort hela dagen utan vara ute och njuta av den! :)
Har även hört att några av mina kära vänner ska iväg på nationaldagsfirande, men jag känner att jag hellre stannar hemma i solen idag, hoppas att ni får det roligt (och glöm inte att ge rapporter sen! ;p).

Nepp, nu blir det ut i solen ett tag, hörs senare och ha det bäst alla fina läsare!

Take care // Frida

Kommentarer
Postat av: Isabella

Jag skulle också ha gått på Nationaldagsfirandet, men vädret kändes mer lockande här med faktiskt!



Kramen!

2010-06-08 @ 15:04:54
URL: http://bellii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0