Sommarlov!

Nu är det äntliiigen sommarlov, så underbart! Men måste ju faktiskt säga att terminen har gått väldigt fort och jaa, kul har jag haft :) Men nu blir det att vila upp mig massor så jag kan göra ännu bättre ifrån mig i höst.

Idag har det varit fullt ös igen, mellan 10-11 var det avslutning i ishallen där det var ett band som spelade samt elever som sjöng och såklart, alla studenter hoppade omkring framför scenen, riktigt kul! Tänk när det är min tur :) Sedan var det utspring för alla studenter vilket inte var världens roligaste, vi stod ute och väntade på min bror som tog studenten idag (grattis!) och det regnade som bara den, typiskt! Men till slut kom han och sedan kunde vi bege oss in till stan för att kolla när de åkte på flak. Måste ju säga att han såg jäkligt rolig ut ;)

När det var över så åkte vi hem tillsammans med kusiner och några till. Sedan kom också farmor och farfar bland annat. Då var det bara brorsan kvar som vi väntade på, men han kom till sist så då var det presentöppning som gällde och han fick mycket fina saker :) Efter det så blev det god smörgåstårta och lite senare en studenttårta som mamma själv hade gjort, duktig som hon är!
Det var den dagen det, mycket lyckad trots det dåliga regnet.

Nu måste jag ju faktiskt även tillägga att jag har lämnat singellivet, har skaffat mig en riktig söting! (han som jag träffade på stan igår). Är så himla glad! Bättre start på sommaren går ju knappast att få enligt mig då ;) Så även han tog studenten idag men tyvärr fick jag inget tillfälle till att träffa honom, fick bara en liten snabbtitt när han åkte på flaket men då var han fullt upptagen vilken man förstår :) Så jaa grattis till dig också älskling, du vet att jag älskar dig!
Bilder från studenten lägger jag in senare, just nu orkar jag inte men håll ut!

Take care // Frida


Kommentarer
Postat av: Isabella

Ja tänk, nästa år är det min tur och stå på golvet i ishallen! My God... Hjääälp!

2010-06-13 @ 19:43:35
URL: http://bellii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0