Nu kör vi!

Jag mår så himla bra idag, utvilad och allt! Som ni märkte så var jag väldigt trött när jag skrev mitt sista väldigt korta inlägg :P Men tro det eller ej, jag gick och la mig strax innan kl.22 för en gång skull och vaknade precis nyss, nu har jag fått min skönhetssömn och allt känns jättebra!

Jaha, vad händer idag då? Jo, jag är ju som sagt ledig från skolan så jag kan ta allt precis i den takt som jag själv vill, underbart! Så när jag har skrivit klart här så ska jag fräscha till mig lite och sedan blir det en lång promenad, gäller att passa på, man vet aldrig när regnet kommer...

Annars har jag faktiskt inget speciellt planerat idag, blir nog bara att slappa och såklart skriva fler blogginlägg. Men då vill jag ju förstås att alla ni som läser lämnar något litet efter er så jag vet att ni har varit här, så bara att kommentera :)

Nu blir det alldeles strax en promenad för min del, nu kör vi!

Take care // Frida

Kommentarer
Postat av: Isabella

Det var värst vad duktig du är då! Heja på bruden! ;)

2010-06-09 @ 16:12:29
URL: http://bellii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0