Måndag morgon

Jag blir gaaalen!! Här försöker jag gå upp skapligt även fast jag inte har någon skola idag, så tittar jag ut, tror ni att det är någon sol eller? NEJ! Inte kan jag somna om heller, så nu sitter jag här och bloggar igen. Känns riktigt skönt att vara igång med det igen, det enda som fattas nu är ju fler kommentarer från er läsare så att jag vet att ni har varit här :)

Aja, hursomhelst... Jag satt och tänkte på en sak, min blogg är ju inte världens roligaste just nu, men lugn det blir bättre. Ska lägga in lite bilder och sånt roligt senare idag om jag hinner :) och är det något mer ni saknar så säg till!

Ikväll blir det restaurang med lite folk och äta god mat, taggad som bara den! Men har så mycket jag måste hinna med innan, så varför sitter jag här för?! Det ska fixas med hår, kläder, smink och jaa ni vet (är man tjej så är man!) Men som sagt, bilder från kvällen lägger jag in här antingen när jag kommer hem eller imorgon :) 

Hörs senare, och glöm inte att lämna ett spår efter er här!

Take care // Frida

Kommentarer
Postat av: Isabella

TACK för en trevlig kväll igår gumman! Det var verkligen trevligt, kyss på det! <3



Ser fram emot bilderna här på bloggen här sen! ;)



Kram!

2010-06-08 @ 15:40:46
URL: http://bellii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0