Kär och galen!

Ja minst sagt, det här har varit en toppendag! :) Solen tittade fram lite när jag vaknade och det är ju inte fel alls. Sedan hade jag fullt upp med att göra mig iordning, fick nämligen finbesök av min fina pojkvän idag! Då kan man ju inte se ut hur som helst ;)
Typiskt bara att tiden måste gå så fort när man har roligt, men vi hade det jättemysigt hela dagen med god mat och en massa puss och kramkalas förstås! :) Så tack för en fin dag älskling! <3

Nu sitter jag här och är faktiskt lite trött, så blir nog tidigt i säng ikväll. Inte helt fel för då går ju tiden snabbt tills jag och älsklingen träffas igen, blir nämligen imorgon igen :)

Mycket mer än så händer inte just nu, så kommer med mer skvaller imorgon ;)

Take care // Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0