Gladare än gladast! :)

Oj vad dagen har gått snabbt, har inte hunnit blogga något förrän nu! Men bättre sent än aldrig :) Men det har verkligen varit en toppendag!

Först var jag i skolan en timme på lite fika, riktigt trevligt! Så det blev mycket prat och skratt som vanligt, speciellt med min kära vän Bella som ni tidigare har fått se bild på här.  Sedan var det dags att åka hem, men det blev bara hem och vända ungefär för sen hände det grejer vill jag lova.

Då åkte jag in till filbytergallerian för att träffa en superdupermegasöt kille, och tro mig han var verkligen söt! Så vi gick runt och pratade massor och hade det riktigt trevligt, (tycker jag iallfall!)  Så vi spenderade väl ungefär 2timmar tillsammans, dom bästa på länge!

Sedan har jag haft fullt upp hela kvällen, först tog jag mig en härlig dusch och efter det blev det en hårinpackning. Så tänkte jag att när jag ändå höll på så kunde jag slå till med en ansiktsmask också, det tyckte jag att jag var värd faktiskt :) och det är ju faktiskt skolavslutning imorgon, så lite fin måste man ju göra sig :) och nu sitter jag här och bloggar, blir nog snart sängen för jag är lika trött idag igen... Fattar inte vad som har hänt ;p men skriver så fort jag kan imorgon, men är ju studentfirande för min bror så blir nog inte förrän på kvällen. Men då bjuder jag även på lite bilder :)

Take care // Frida

Kommentarer
Postat av: Isabella

Grattis till kärleken Frida, är så glad för din skull!



O Tack för en trevlig fikastund. Alltid lika kul, vi är ju ena hejare på att snacka och skratta! Man har ju alltid lika roligt tillsammans med dig! ;)



Kyss! <3

2010-06-13 @ 19:36:02
URL: http://bellii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0