Varm,uttråkad och trött...

Mm, det är en rätt så bra beskrivning av mig idag måste jag säga. Hur mycket öppna fönster och fläktar jag än har så sitter jag här i mitt rum med 32 grader! Och ute blåser det som bara den..
Uttråkad- jaa till max! Orkar ju knappt hitta på något heller i den här värmen, (ska inte klaga, ska inte klaga!) Så jag sitter här och försöker fördriva lite tid.
 Sedan har vi trött, och det är inte så konstigt det heller. Kan ju knappt sova om nätterna nu, så jag somnade kl.06:00 imorse och vaknade igen 09:00, så tre timmar sömn blev det för min del. Känner mig heldöd!

Jaha, nu tror jag att jag har klagat färdigt, känns redan bättre! haha ;).

Tror jag ska vila mig lite nu om det går, skriver mer sen!

Take care // Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0