Taggad!

Idag är en sån dag då jag mår riktigt bra :) har ingen speciell anledning egentligen, men trivs med mitt liv helt enkelt. Jag har allt jag behöver, en fin familj, en underbar pojkvän och superfina vänner! Vad mer kan man önska sig? :)

Vad händer idag då? Jo, jag sitter just nu här och kollar runt lite. Sedan blir det en snabbdusch och packa det sista, för sen bär det nämligen av till kusten med familjen i 2 veckor, riktigt skönt! Fast det värsta är att jag kommer sakna min Alexander så sjukt mycket! Men du vet att du alltid är välkommen ner dit älskling <3
Så om det dröjer ett tag mellan mina inlägg så vet ni varför, men ska rapportera allt sen!

Vad ska ni göra resten av sommaren? :)

Soliga kramar! // Frida ♥

P.S. Älskling, om du läser det här så ska du veta att min kärlek till dig blir starkare för varje dag som går! Tack för att jag får dela mina dagar med dig. Jag älskar dig Alexander! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0