.

Ber om ursäkt för att jag inte skrev mer igår, men kände mig inte riktigt taggad för det efter begravning och allt.
Hur som helst, det var en riktigt fin begravning med fin musik mm. Så fick man ju träffa en massa folk som man annars inte brukar träffa så ofta.

När jag kom hem sen så var jag väl kanske inte på det allra bästa humöret som ni kanske förstår, men då kom mamma med en riktigt bra idé! Så kl. 22:00 åkte vi in till Trädgårdsföreningen och kollade på utebio, riktigt kul! Men extra roligt var ju att min älskade pojkvän också följde med :) Efter bion följde han även med hem och sov hos mig till idag, mys! <3

Annars har det varit en lugn dag idag :)

Take care // Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0